X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

VW Passat Altrack dane techniczne i spalanie

2012-04-14
Strona główna -> Volkswagen -> Passat Altrack

Parametry umożliwiające poruszanie się w terenie. Passat Alltrack ma długość 4.771 mm, czyli dokładnie tyle samo, co Passat Variant. Również szerokość, mimo poszerzonych nadkoli, jest identyczna: 1.820 mm. Inne są jednak parametry wpływające na jazdę w terenie: w porównaniu z Passatem Variantem prześwit poprzeczny został zwiększony z 135 mm do 165 mm. Kąt natarcia zwiększył się z 13,5 stopnia do 16 stopni, kąt zejścia wynosi 13,6 stopni (Passat Variant: 11,9 stopni). Podczas jazdy w terenie nie mniej ważny jest kąt rampowy, pozwalający na pokonywanie pagórków. W tym przypadku wartość poprawiła się z 9,5 stopnia do 12,8.

W Passacie Alltrack można wiele schować. Maksymalna ładowność wynosi do 656 kilogramów (Alltrack 103 kW/140 KM), wysokość otworu bagażnika – 0,72 m, wysokość wnętrza bagażnika – 0,83 m, szerokość między nadkolami – 1,0 m, maksymalna szerokość przestrzeni bagażowej – 1,3 m. Powierzchnia na ładunek w Passacie Alltrack przy złożonej tylnej kanapie wynosi aż 1,94 metra. Pojemność do wysokości dolnej krawędzi okien to 603 litry. Przy pełnym wykorzystaniu bagażnika wraz z wnęką koła zapasowego o pojemności 90 litrów, pojemność Passata Alltrack przy załadunku po dach i do oparć przednich siedzeń wynosi 1.731 litrów. Za przednimi fotelami oraz za drugim rzędem siedzeń można zamontować siatkę oddzielającą.

Specyfikacje wyposażenia. Obok trybu jazdy Offroad, asystenta ruszania pod górę i zjazdu ze wzniesień, zawieszenia zmodyfikowanego specjalnie dla Passata Alltrack i elementów stylistycznych podkreślających jego terenowy charakter, Passat Alltrack posiada także cały szereg specjalnych elementów wyposażenia. Należą do nich 17-calowe obręcze ze stopu metali lekkich Valley i wskaźnik ciśnienia w oponach. Obramowania okien oraz obudowy lusterek zewnętrznych, a także listwy na osłonie chłodnicy utrzymane są w kolorystyce matowego chromu. Seryjny, anodowany reling dachowy ma srebrny kolor. Ponadto do wyposażenia seryjnego na zewnątrz należy przednia i tylna osłona podwozia w kolorze stali nierdzewnej oraz reflektory przeciwmgielne. Końcówki rur wydechowych są chromowane (do 160 KM – podwójna rura z lewej strony, od 170 KM – po jednej rurze z prawej i lewej strony).

Wnętrze Passata Alltrack. We wnętrzu uwagę przyciągają między innymi listwy na progach ze stali nierdzewnej z napisem ALLTRACK, komfortowe siedzenia z bocznymi częściami pokrytymi Alcantarą, tytanowo-srebrne aplikacje, pedały z aluminiowymi nakładkami oraz automatyczna klimatyzacja. Ponadto Alltrack dysponuje doskonałym wyposażeniem poprawiającym bezpieczeństwo wraz z nowym systemem rozpoznającym zmęczenie kierowcy.

Silniki i przekładnia
2 silniki benzynowe i 2 wysokoprężne mają moc od 140 do 210 KM. Najmocniejszy TSI i TDI seryjnie z DSG i 4MOTION. Najoszczędniejszy Alltrack zużywa tylko 5,2 litra paliwa na 100 km (TDI 140 KM, napęd na przednią oś).

Passat Alltrack oferowany jest z napędem na przednią oś i napędem na wszystkie koła (4MOTION). Niezależnie od wersji napędu jest on przystosowany do holowania dużej przyczepy oraz poruszania się poza utwardzonymi drogami. Z tego powodu w najnowszym Volkswagenie montowane są wyłącznie mocne silniki z turbodoładowaniem – 2 silniki benzynowe (TSI) i 2 wysokoprężne (TDI). Maksymalny moment obrotowy wynosi od 250 do 350 Nm. Żaden z silników nie potrzebuje do rozwinięcia maksymalnego momentu większej prędkości obrotowej, niż 1.750 obr./min. Dzięki temu nowy Passat Alltrack jest doskonale przygotowany do wszystkich zadań.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Komentarze