X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Volkswagen Golf GTE - dane techniczne

2014-02-24
Strona główna -> Volkswagen -> Golf -> 7 (2012-dziś)

Poniżej zestawienie dodatkowych funkcji systemu radiowego lub nawigacyjnego:

  • Monitor zasięgu: ilustruje aktualny zasięg GTE z napędem wyłącznie elektrycznym; dodatkowo wyświetlany jest zasięg osiągalny po wyłączeniu ewentualnych dodatkowych odbiorników energii.
  • Wskaźnik przepływu energii: przy użyciu animowanej grafiki przedstawia przepływ mocy przy przyspieszaniu (niebieska strzałka) oraz przy hamowaniu i rekuperacji (zielona strzałka).
  • e-Manager: tutaj można zaprogramować maksymalnie trzy czasy odjazdu i ładowania. W zdefiniowanym momencie Golf GTE zapewni odpowiednie ustawienie klimatyzacji i stan naładowania baterii. Ponadto korzystając z seryjnej klimatyzacji postojowej można włączyć ogrzewanie lub chłodzenie wnętrza podczas ładowania. W tym przypadku klimatyzacja nie korzysta z energii elektrycznej baterii, co przedłuża zasięg z napędem elektrycznym.
  • Zasięg 360°: aktualny promień zasięgu w trybie elektrycznym jest prezentowany w formie zasięgu 360° na mapie okolicy. Zaznaczony zakres opisuje zasięg tylko z elektrycznym napędem przy podróży w jedną stronę. Istnieje możliwość wyświetlenia stacji ładowania i uwzględnienia ich w obliczaniu trasy.
  • Car-Net e-Remote. Aplikacja Volkswagen Car-Net e-Remote pozwala na wykonanie wielu ustawień i sprawdzenie informacji przy użyciu smartfona lub internetowego portalu Car-Net. Aplikacja ta umożliwia dostęp do funkcji programowania czasu odjazdu, ustawienia klimatyzacji, ładowania baterii oraz pobierania danych dotyczących samochodu i jego statusu.
  • Powermeter jako centralny wskaźnik. Z lewej strony zestawu wskaźników znajduje się Powermeter jako uzupełnienie obrotomierza. Pokazuje on między innymi, czy bateria jest ładowana poprzez rekuperację, czy też energia pobierana jest aktualnie z baterii. Oznacza to, że kierowca widzi, ile mocy systemowej pobiera lub jak intensywna jest rekuperacja. Prędkościomierz znajduje się tradycyjnie z prawej strony. Między powermeter a prędkościomierzem umieszczony jest kolorowy wyświetlacz (Premium), na którym cały czas wyświetlany jest między innymi zasięg z napędem elektrycznym oraz aktualny tryb pracy. W dolnym segmencie wyświetlacza wielofunkcyjnego, w oddzielnym polu LED, napis READY po uruchomieniu silnika informuje o gotowości silnika elektrycznego do jazdy.

źródło: Volkswagen

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze