Skoda Auto kontynuuje partnerstwo z Tour De France
W ten sposób Škoda Auto przedłuża współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku, pozostając głównym partnerem jednego z najważniejszych wyścigów kolarskich na świecie.
Škoda Auto jest również sponsorem „białej koszulki”, nagrody przyznawanej najlepszemu kolarzowi wyścigu, który nie ukończył jeszcze 25. roku życia.
"Nasze zaangażowanie w projekt międzynarodowych wyścigów kolarskich pozostaje jednym z najważniejszych filarów naszej strategii sponsorskiej. Poza Tour De France, drugim najważniejszym dla nas projektem jest współpraca z Giro d'Italia, który jest szczególnie wspierany przez włoskiego importera Skody. Udział w wielu imprezach dla entuzjastów dwóch kółek w każdym wieku, takich, jak np. rozgrywany w Czechach Bike for Life, Škoda Velothon Berlin w Niemczech, czy Tour de Romandie w Szwajcarii”, to inne projekty, w których bardzo aktywnie uczestniczymy - powiedział Martin Lauer, Szef Komunikacji Korporacyjnej Škoda Auto.
W 2010, Škoda Auto w dalszym ciągu będzie wspierała 8 zawodowych grup kolarskich - Cofidis, Cervélo Test, Francaise des Jeux, Euskateltel - Euskadi, Milram, Rabobank, Saxo Bank, Silence-lotto i dwie załogi wsparcia technicznego - Shimano i Mavic.
Wielki start 97. edycji Tour de France, zwany "Grand Départ", w tym roku odbędzie się w holenderskim mieście Rotterdam. Poza Holandią, kolarze pojadą przez Francję i Belgię. Zawodnicy staną na starcie 3 lipca 2010 roku i będą mieli do pokonania dystans 3596 kilometrów, podzielony na 20 etapów. Metę przekroczą 25 lipca, będzie ona usytuowana na Polach Elizejskich w Paryżu.
źródło: Skoda