X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2010-06-03
Strona główna -> Renault -> Master -> 3 (2003-dziś)

Samochody dostawcze Renault

Jeszcze bardziej efektywne, komfortowe i oszczędne. Od 12 lat Renault jest zdecydowanym liderem na rynku pojazdów użytkowych w Europie Zachodniej.

W 2009 roku Grupa zdobyła 14,81% udziału w rynku, przy ogólnym załamaniu sprzedaży w tym segmencie (- 28% w stosunku do 2009 roku).        

Dla umocnienia wiodącej pozycji, Renault wprowadza w 2010 roku trzy nowe modele. Nowe Renault Master, Nowe Renault Trafic i Nowe Renault Kangoo Express Maxi pozwolą na odnowienie i poszerzenie oferty marki obejmującej samochody o objętości ładunkowej od 2 do 22 m3.

Nowy Master, flagowy model gamy pojazdów dostawczych, cechuje wyrazisty design, doskonale oddający solidność tego pojazdu. Szczególną uwagę zwrócono na ergonomię miejsca kierowcy w celu zapewniania najwyższego poziomu komfortu na rynku.
Nowy silnik 2.3 dCi jest dostępny w 3 poziomach mocy (100, 125 i 150 KM). Nowy Master, spalający o 1 l/100 km mniej w stosunku do poprzedniej wersji tego modelu i mogący się poszczycić zużyciem paliwa w cyklu mieszanym na poziomie od 7,1 l/100 km, jest liderem pod względem spalania deklarowanego (NEDC). Koszty obsługi technicznej samochodu są o 40% niższe niż w przypadku jego poprzednika i należą do najniższych na rynku.

Dzięki wprowadzeniu wersji z tylnym napędem, gama wzbogaciła się o nową długość L4 (o objętości ładunkowej do 22 m³), wersję 3,5 t i 4,5 t z bliźniaczymi kołami tylnymi oraz o nowe możliwości zabudowy.

Nowy Trafic jeszcze bardziej komfortowy i ergonomiczny. Dzięki wprowadzonym modyfikacjom deska rozdzielcza mieści jeszcze więcej funkcjonalnych schowków. Samochód posiada nowe wyposażenie – wcześniej spotykane głównie w samochodach osobowych – dzięki któremu jego eksploatacja jest bardziej komfortowa. Zastosowana w Nowym Renault Trafic jednostka napędowa 2.0 l dCi charakteryzuje się wyraźnie obniżonym zapotrzebowaniem na paliwo i może być wyposażona w filtr cząstek stałych. Limitowana seria osobowa Black Edition o biznesowym wyglądzie pozycjonuje Nowe Renault Trafic wśród luksusowych modeli w tym segmencie.

Nowe Renault Kangoo Express Maxi posiada zwiększony rozstaw osi, dłuższy o prawie 40 cm. Model ten jest dostępny w wersji 2- i 5-miejscowej i posiada objętość ładunkową sięgającą 4,6 m3 oraz długość załadunku 2,90 m. Cechuje się większą funkcjonalnością, doskonałym trzymaniem się drogi i jest napędzany jak zawsze oszczędnymi silnikami. Po wprowadzeniu na rynek nowej wersji Kangoo Express Maxi, Renault jest jedyną marką, która proponuje tę samą furgonetkę w trzech wielkościach, dzięki czemu jest w stanie zaspokoić wszelkie potrzeby użytkowników wykorzystujących te pojazdy do prowadzenia działalności gospodarczej.

Grupa Renault konsekwentnie rozwija strategię sprzedaży do firm, wprowadzając w 2010 roku sieć Renault PRO+ w 20 krajach na całym świecie. Formuła Renault PRO+, oparta na koncepcji one stop shop (umożliwiającej zrealizowanie wszystkiego w jednym miejscu), stanowi praktyczne rozwiązanie dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów.

Grupa Renault dąży również do zaoferowania ekologicznych i przystępnych cenowo rozwiązań technologicznych. Program Renault eco² został poszerzony o gamę samochodów dostawczych, co umożliwi podkreślenie ekologicznego charakteru tych produktów. Znak Renault eco² będzie stosowany w całej gamie samochodów, zarówno osobowych, jak i dostawczych – furgonów i furgonetek.

W pierwszym półroczu 2011 roku zostanie również wprowadzona w 100% elektryczna wersja Renault Kangoo Express  o zasięgu 160 km. Ten lekki samochód dostawczy o zerowej emisji (podczas eksploatacji) jest przeznaczony dla firm, administracji oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Posiada zoptymalizowaną część ładunkową o objętości 3 m3 i jest przystosowany przede wszystkim do eksploatacji w mieście i strefie podmiejskiej.

 

źródło: Renault

Komentarze