X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault Scénic XMOD dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-23
Strona główna -> Renault -> Scenic -> 3 (2009-dziś)

Renault Scénic XMOD

Scénic XMOD będzie jedną z premier na Salonie Samochodowym w Genewie.

Crossover od zewnątrz. Sportowy i elegancki Scénic XMOD jest udanym połączenia outdoorowego stylu crossovera ze starannie dopracowanym wnętrzem vana. Posiada zwiększony prześwit i specjalne aluminiowe obręcze kół oraz wyrazisty design z typowymi dla crossovera elementami: specjalny przedni i tylny zderzak, ochronne listwy progowe czy chromowane relingi dachowe. Wyrazisty przód auta, zgodny z nową stylistyką marki podkreślają dodatkowo światła z diodami LED do jazdy dziennej o unikalnym kształcie.

Zaawansowane technologie wewnątrz. Miejsce kierowcy w Scénicu XMOD kojarzy się z prawdziwym kokpitem z unikalną środkową, nieruchomą konsolą i zespołem elementów sterowania.  Bezpośrednio w zasięgu ręki znajduje się pokrętło sterowania najnowszego systemu kontroli trakcji Extended Grip oraz wielokierunkowy joystick obsługi multimedialnego interfejsu. Znaczną część deski rozdzielczej zajmuje multimedialny system łączności ze światem Renault R-Link z cyfrowym, dotykowym wyświetlaczem TFT (Thin Film Transistor). W wyższej wersji wyposażenia Scenic XMOD jest dodatkowo wyposażony w kierownicę ze spłaszczeniem w dolnej części, aluminiowe pedały i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz szereg nowych elementów wystroju wnętrza. Całość uzupełnia tapicerka z przeszyciami i pakiet tapicerki ze skóry łączonej z alkantarą.

Extended Grip pod spodem. Scénic XMOD jest pierwszym modelem z gamy Renault wyposażonym w najnowszy system Extended Grip. Ten zaawansowany system kontroli trakcji jest nową generacją układu zapobiegającego poślizgowi kół. Zapewnia doskonałą przyczepność w trudnych warunkach drogowych (śnieg, błoto, piasek) dającą poczucie pewności za kierownicą. Korzystając z umieszczonego na środkowej konsoli pokrętła, kierowca może ręcznie wybrać jeden z 3 trybów wspomagania. W trybie „Ekspert” system steruje układem hamulcowym, zostawiając przy tym kierowcy pełną kontrolę nad dozowaniem momentu obrotowego silnika. Tryb „Drogowy” odpowiada standardowym ustawieniom zapobiegania poślizgowi kół. Włącza się on automatycznie po przekroczeniu prędkości 40 km/h. W trybie „Grząskie podłoże” system optymalizuje dozowanie siły hamowania i momentu obrotowego silnika w zależności od przyczepności podłoża.

Scénic XMOD posiada wszystkie atuty, dzięki którym Scenic stał się wiodącym modelem w segmencie kompaktowych vanów. Bagażnik o objętości sięgającej 555 l zapewnia mu pod tym względem pozycję w ścisłej czołówce aut z tego segmentu. Ponadto w całej kabinie rozmieszczono szereg pomysłowych schowków o łącznej objętości ponad 71 litrów. Scénic XMOD oferuje też liczne możliwości prostej, szybkiej i praktycznej zmiany aranżacji wnętrza dzięki trzem tylnym niezależnym, składanym i wyjmowanym fotelom. Renault Scénic XMOD będzie produkowany w zakładzie w Douai (Francja).

 

źródło: Renault

Komentarze