X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Renault - lider ASO

2012-11-13
Strona główna -> Renault -> Espace -> 5 (2012-dziś)

Renault - lider ASO

Renault zostało liderem jakości według niezależnego Audytu Jakości Obsługi Autoryzowanych Serwisów ASO

TNS Garage Quality Check 2012, przeprowadzonego przez TNS Polska. Audyt objął trzynaście marek samochodowych, posiadających łącznie ponad dwie trzecie udziałów w rynku sprzedaży nowych samochodów. Jest to pierwsze realizowane na tak dużą skalę i tak szczegółowe opracowanie dostępne na rynku polskim.

To bardzo duże wyróżnienie, bo dotyczy jednej z najważniejszych dla nas kwestii, czyli obsługi Klienta. Wprowadzenie planu jakości Renault daje wymierne wyniki i po raz kolejny potwierdza jakość naszej marki  – powiedział Grzegorz Zalewski, prezes Renault Polska.
 
Ranking TNS Garage Quality Check 2012 powstał na podstawie badania przeprowadzonego w okresie sierpień – wrzesień 2012 roku. Zrealizowano 130 audytów w serwisach 13 najpopularniejszych marek, po 10 dla każdej. Serwisy zostały wybrane losowo z baz serwisów każdej marki, oddzielnie dla każdej z nich. Badanie dotyczyło nie tylko jakości obsługi w samym serwisie, ale również obejmowało jakość obsługi podczas telefonicznego umówienia na wizytę oraz porównanie umówienia drogą elektroniczną. Pod uwagę brano także proces przyjęcia/wydania samochodu do/z serwisu, okres i warunki oczekiwania na zakończenie prac, kontakt z klientem po wizycie, otoczenie serwisu. Zebrany materiał został również wzbogacony opinią klientów badanych marek z przeprowadzonych dyskusji grupowych.

Jakość Renault jest doceniana również w innych krajach Europy. Według ankiety Tajemniczego Klienta przeprowadzonej przez ADAC, w Niemczech, marka Renault również zajęła pierwszą pozycję. Przeprowadzony przez magazyn l’Automobile ranking obsługi posprzedażnej, drugi rok z rzędu wyróżnił Renault na pozycji lidera.

 

źródło: Renault

Komentarze