X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Rekordowa sprzedaż Mazdy6 w Polsce

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-09-25
Strona główna -> Mazda -> 6 -> 3 (2012-dziś)

Rekordowa sprzedaż Mazdy6 w Polsce

W sierpniu 2013 r - 311 sprzedanych samochodów, w tym 170 Mazd6.

Nowa Mazda6 wzbudza ogromne zainteresowanie klientów w Polsce. Od grudnia 2012 r. nabywców znalazły już 1 403 Mazdy6. W lipcu i sierpniu Mazda Motor Poland odnotowała rekordowe wyniki –
w lipcu najwyższą miesięczną sprzedaż tego modelu od czerwca 2008 r, czyli wejścia Mazdy na polski rynek, zaś w sierpniu drugie miejsce w rankingu rynków europejskich Mazdy. Pierwsze miejsce zajęły Niemcy (764 szt. Mazdy6), a Polska z wynikiem 170 aut wyprzedziła Wielką Brytanię, Austrię i Danię.
Rośnie również pozycja Mazdy Polska w ogólnej klasyfikacji – w sierpniu zajęliśmy już 9.miejsce w sprzedaży wszystkich modeli w Europie, przed takimi rynkami jak Belgia, Dania, Szwecja i Włochy.
Liczba rejestracji nowych samochodów w Polsce wzrosła zaledwie o 2,2%, natomiast sprzedaż Mazdy (od stycznia do końca sierpnia 2013 r.) aż o 50%.

Mazda6, przełomowy model dla marki, oparty na stylizacji KODO i technologiach SKYACTIV, jest oferowany w dwóch wersjach nadwozia (Sedan i Sport Kombi), a 62% sprzedaży stanowi wersja Sedan. Wśród jednostek napędowych dominuje silnik benzynowy SKYACTIV-G o pojemności 2,0 l i mocy 165 KM (68%), ale coraz więcej klientów decyduje się na silnik o mocy 2,5 l (16% sprzedaży) i silnik Diesla 2,2 l (15%).


Użytkownicy Mazdy6 doceniają komfort i bogate wyposażenie Mazdy6 – 57% sprzedaży to najwyższa wersja wyposażenia SkyPASSION, a 37% to kolejna wersja SkyENERGY. Nowy kolor nadwozia, ekscytujący czerwony Soul Red, zdominował paletę barw - aż 29% Mazd6 jeździ po naszych drogach właśnie w tym kolorze. Za nim znalazł się czarny Jet Black (26%) i biały perłowy Snowflake White (13%).

Sukces nowej Mazdy CX-5 i Mazdy6 potwierdza skuteczność strategii Mazdy – prezentowania samochodów o emocjonującym designie i stosujących innowacyjne technologie. Cieszymy się, że klienci w Polsce docenili wysiłki marki i zdecydowali się na wybór naszych modeli. Mazda6 znacznie przerosła nasze plany sprzedażowe, a na nadchodzącą nową Mazdę3 zebraliśmy już 92 zamówienia – podkreśla Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Motor Poland.

 

źródło: Mazda

Komentarze