X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Pierwszy RS serii modelowej Q - Audi RS Q3

2013-09-23
Strona główna -> Audi -> Q3

Dynamiczna forma pojazdu jest stylistycznie kontynuowana w jego wnętrzu. Sportowe fotele z wytłoczonymi emblematami RS Q3 obciągnięto czarną tkaniną Alcantara i skórą. Wskaźniki na tablicy rozdzielczej mają szare tarcze z białymi cyframi i czerwonymi wskazówkami. Wielofunkcyjną kierownicę spłaszczono u dołu, nadając jej typowo sportowego wyglądu. Wyświetlacz kolorowego systemu informacji kierowcy FIS, w specjalnym menu RS, pokazuje ciśnienie ładowania, temperaturę oleju oraz wyświetla laptimer do pomiaru średniej prędkości przejazdu.

Pedały i miejsce na lewą stopę wyglądają jak zrobione z aluminium, a dekoracyjne listwy mają kolor czarnego lakieru fortepianowego. Elementem seryjnym jest czarna podsufitka.

Inne elementy wyposażenia seryjnego Audi RS Q3 to system wsparcia parkowania plus, sprzęt nagłaśniający Audi sound system, a także reflektory ksenonowe Xenon plus i diodowe światła tylne. Na życzenie, Audi dostarcza najnowocześniejsze systemy wsparcia i infotainment - np. nawigację MMI Navigation plus, system Audi connect z telefonem pokładowym i Bose Surround Sound System.

Audi RS Q3

Silnik
- pięciocylindrowa jednostka napędowa TFSI o pojemności skokowej 2480 cm3, ciśnienie ładowania do 1 bara
- maksymalna moc 228 kW (310 KM) w zakresie 5200 – 6700 obr./min, maksymalny moment obrotowy 420 Nm w zakresie 1500 do 5200 obr./min
- od 0 do 100 km/h w 5,2 sekundy, prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 250 km/h
- zużycie palia wg testów NEDC, tylko 8,8 litra/100 km (206 g CO2 na km)
- system Start Stop i regulowana pompa olejowa jako elementy standardowe
- pełne brzmienie, układ wydechowy RS ze sterowanymi klapami różnicującymi

Układ przeniesienia napędu
- siedmiostopniowa przekładnia S tronic z łopatkami przy kierownicy, długie przełożenie siódmego biegu
- układ przeniesienia napędu quattro z elektronicznie sterowanym sprzęgłem wielopłytkowym

Podwozie
- system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w wyposażeniu seryjnym
- wydajny układ hamulcowy: z przodu tarcze w stylistyce Wave i ośmiotłoczkowe zaciski
- elektroniczny system stabilizacji toru jazdy ESC z trybem jazdy sportowej
i możliwością dezaktywacji
- podwozie RS z zawieszoną o 25 mm niżej karoserią
- Seryjnie 19-calowe koła, 20-calowe obręcze w opcji (dotyczy rynku niemieckiego)

Stylistyka
- dynamiczne detale stylistyczne: zderzaki RS, spojler na brzegu dachu i dyfuzor
- na życzenie dostępne pakiety stylistyczne „Aluminium matt” i „czerń”

Wnętrze i wyposażenie
- ekskluzywne wnętrze, czarna podsufitka i czarne obicia
- sportowe fotele z wytłaczanym emblematem RS, koło kierownicy spłaszczone u dołu
- niecodzienny wygląd zegarów, laptimer i wskaźnik ładowania w systemie informacji kierowcy FIS
- opcjonalnie dostępne m. in. nawigacja MMI Navigation plus, system Audi connect z telefonem pokładowym i sprzęt Bose Surround Sound System

 

źródło: Audi

« < 1 2 > »

Komentarze