X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 4008 dane techniczne i wymiary

2012-02-24
Strona główna -> Peugeot -> 4008

W celu zoptymalizowania zużycia paliwa, w większości wersji silnikowych - w dwóch silnikach Diesla oraz w jednostce benzynowej 1,6 l - dostępny jest system Stop & Start, natomiast manualne skrzynie biegów oferowane są ze wskaźnikiem zmiany przełożenia na tablicy przyrządów.


Peugeot 4008 dostępny będzie w czterech wersjach silnikowych:
Benzynowe:
1,6 l 86 kW (115 KM) / 152 Nm, z 5-biegową przekładnią manualną,
2,0 l 113 kW (150 KM) / 198 Nm, z 5-biegową przekładnią manualną lub automatyczną,

Diesel HDi:
1,6 l HDi FAP 84 kW (115 KM) / 270-280 Nm (overboost), z 6-biegową przekładnią manualną,
1,8 l HDi FAP 110 kW (150 KM) / 300 Nm, z 6-biegową przekładnią manualną.

W Europie model 4008 będzie dostępny z dwoma silnikami - wysokoprężnymi HDi. Na innych rynkach w ofercie znajdą się jednostki odpowiadające lokalnym potrzebom.
Dzięki silnikowi benzynowemu o pojemności 1,6 l oraz jednostkom wysokoprężnym HDi, model 4008 charakteryzuje się rekordowymi parametrami w zakresie ochrony środowiska w swoim segmencie. Emisja CO2 wynosi 119 g/km w trybie 4×2 oraz 129 g/km w trybie 4×4 w wersji ze 115-konnym silnikiem HDi, natomiast w silniku benzynowym 1,6 l emisja utrzymuje się na poziomie 135 g/km. Jednocześnie średnie zużycie paliwa w trybie 4×2 wynosi 4,6 l/100 km, a w trybie 4×4 - 4,9 l/100 km. Model 4008 w pełni zasługuje więc na miano nowoczesnego kompaktowego SUV-a, który doskonale sprawdzi się podczas eksploatacji w mieście, zachowując się pod tym względem jak konwencjonalny sedan.

Bezpieczeństwo czynne
Peugeot 4008 zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa czynnego, dzięki wyjątkowym właściwościom jezdnym oraz zastosowanemu wyposażeniu, a w szczególności:

  • montowanemu standardowo systemowi ESP z funkcją kontroli trakcji,
  • wyposażeniu z zakresu oświetlenia, oferowanemu w standardzie lub w opcji w zależności od rynku i poziomu wyposażenia: automatycznym reflektorom, spryskiwaczom reflektorów, światłom przeciwmgielnym (w standardzie od wersji Active), czy reflektorom ksenonowym ze spryskiwaczami i z układem automatycznego poziomowania.

Bezpieczeństwo bierne
Samochód został zaprojektowany w taki sposób, aby zagwarantować jeden z najwyższych poziomów bezpieczeństwa biernego w swoim segmencie.


Odkształcalna struktura zawiera specjalne wzmocnienia, które zapewniają wysoki poziom pochłaniania energii podczas uderzenia w przednią, tylną lub boczne części pojazdu.
Peugeot 4008 został wyposażony w wydajne systemy bezpieczeństwa: dwie czołowe poduszki powietrzne, jedną poduszkę chroniącą kolana kierowcy, dwie boczne poduszki powietrzne z przodu, dwie kurtyny powietrzne, pięć trzypunktowych pasów bezpieczeństwa oraz dwa mocowania Isofix z 3-punktowymi miejscami kotwiczenia z tyłu.

Praktyczne i przemyślane schowki
W konsoli centralnej z przodu umieszczono dwa uchwyty na napoje, schowek, podajnik na chusteczki oraz wejścia USB, jack i 12V. Dodatkowa wtyczka 12V jest dostępna w bagażniku.
Pojemny schowek przed pasażerem, podświetlany i chłodzony (w połączeniu z automatyczną klimatyzacją), wyposażony jest w uchwyty na długopis i mapy.

« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze