X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Peugeot 207 CC hitem sprzedaży!

2007-04-24
Strona główna -> Peugeot -> 207

Peugeot 207 CC hitem sprzedaży!

Od 9 marca, czyli od niemieckiej premiery handlowej Peugeota 207 CC, zebrano już u naszych zachodnich sąsiadów ponad 7,6 tys. zamówień.

Poprzednik tego samochodu, czyli Peugeot 206 CC, trzykrotnie zdobył w Niemczech tytuł najchętniej kupowanego auta w swojej klasie (rok 2002, 2003 oraz 2005).

Tylko do 30 kwietnia Peugeot 207 CC jest do kupienia w cenie od 18 450 EUR, co oznacza korzyść dla klienta w wysokości 500 EUR. W Polsce szykowny kabriolet Peugeota kosztuje 74 500 zł za wersję Intense z silnikiem benzynowym 1.6 120 KM. Składany, w pełni automatyczny dach 207 CC stanowi oryginalny, własny projekt Peugeot. Jest on wytwarzany na specjalistycznej linii w zakładach w Madrycie, a następnie montowany na linii produkcji 207 CC w tej samej fabryce.

Ekspresyjnie wymodelowana przez centrum stylistyczne Peugeot, z muskularnej i zwartej sylwetki 207 CC emanuje naturalna sportowa dynamika, zarówno w konfiguracji coupe jak i kabrioletu.
Dla 207 CC wybrano architekturę typu 2+2, znamienną dzięki:

  • elegancji i rasowości charakteru w dwóch odmianach coupe jak i kabrioletu, dzięki dachowi, który automatycznie składa się i chowa w kufrze bagażowym;
  • długości ograniczonej do wymiaru hatchbacka 207 o sportowym pasie przednim, wynoszącej 4,037 m;
  • zapewnienie komfortu nawet dla osób o solidnej posturze siedzących z przodu;
  • dwa pomocnicze miejsca z tylu;
  • nadzwyczajne parametry bezpieczeństwa biernego uwzględniające możliwość ewentualnego dachowania, w postaci dwóch pałąków kapotażowych, wysuwających się dzięki odpalanym ładunkom pirotechnicznym;
  • tył oferuje zgrabnie wygospodarowany praktyczny bagażnik, z dojazdowym kołem zapasowym i wolnej przestrzeni mogącej pomieścić 449 l w ustawieniu coupe i 187 l w konfiguracji kabrioletu.

Mechanizm składanego dachu pochodzi z 206 CC. W 207 CC komfort eksploatacyjny jest znacznie lepszy, wszystko odbywa się automatycznie, bez jakiejkolwiek ręcznej manipulacji. Otwarcie bądź zamknięcie dachu trwa 25 sekund i może się odbywać podczas jazdy z szybkością nieprzekraczającą 10 km na godzinę. Przednie szyby wyposażono w system short drop (przy otwieraniu drzwi) w celu uzyskania perfekcyjnej szczelności dachu.

 

Mototarget.pl

Komentarze