X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Zafira Tourer 147 kW/200 KM

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-10-18
Strona główna -> Opel -> Zafira Tourer

Opel Zafira Tourer 147 kW/200 KM

najpotężniejszy kompaktowy samochód jednobryłowy

Nowy Opel Zafira Tourer 1.6 SIDI Turbo, wyposażony w silnik o mocy 147 kW/200 KM, to najpotężniejszy kompaktowy samochód jednobryłowy na rynku. Imponującą moc zawdzięcza wysoko wydajnej wersji średniej wielkości silników benzynowych Opla z wtryskiem bezpośrednim. Nowa jednostka 1.6 SIDI Turbo wyróżnia się nie tylko czystą mocą, ale także maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 300 Nm (po włączeniu funkcji overboost) osiąganym w zakresie od 1 700 do 4 700 obr./min – o 20% więcej niż najbliższa konkurencja w segmencie kompaktowych samochodów jednobryłowych. Imponujący moment obrotowy przy niskich obrotach zapewnia doskonałe przyspieszenie i wyjątkową elastyczność. Płynna praca i bardzo niski poziom hałasu oraz drgań to kolejne mocne strony zaawansowanych silników Opla nowej generacji. Wysoko wydajna wersja silnika 1.6 SIDI Turbo to czwarta jednostka napędowa wprowadzona w Zafirze Tourer w ciągu 12 miesięcy – uzupełnia ona ofertę „mistrza elastyczności” Opla jako najpotężniejszy członek rodziny.

Wydajny silnik 1.6 SIDI Turbo oferowany jest z sześcioprzekładniową manualną skrzynią biegów charakteryzującą się płynną zmianą przełożeń przy minimalnym wysiłku. Połączenie nowego wydajnego silnika i płynniejszej, dynamiczniejszej skrzyni biegów wzmacnia odbiór Zafiry jako wygodnego kompaktowego „salonu na kołach”. W modelu z silnikiem o mocy 147 kW/200 KM zastosowano także zawansowaną technologię tłumienia drgań zawieszenia FlexRide, jak również nowoczesne układy wspomagające, takie jak przednia kamera Opel Eye, układ ostrzegający o przeszkodach w martwym polu Side Blind Spot Alert i kamera cofania. Panoramiczna szyba przednia i okno dachowe sprawiają, że prowadzenie Zafiry Tourer i podróżowanie nią dostarczają wspaniałych wrażeń.

„Najnowszy członek rodziny Zafira Tourer, model 1.6 SIDI Turbo z silnikiem o mocy 147 kW/200 KM i maksymalnym momencie obrotowym 300 Nm, stanowi idealne połączenie doskonałych osiągów i niezrównanej wygody rozumianej jako wszechstronna elastyczność”– mówi dyrektor generalny firmy, dr Karl-Thomas Neumann.

Ceny nowej Zafiry Tourer 1.6 SIDI Turbo z silnikiem o mocy 147 kW/200 KM są bardzo konkurencyjne i zostaną opublikowane na początku listopada.

Doskonałe osiągi i wyjątkowo płynna siła pociągowa. Nowy silnik 147 kW/200 KM 1.6 SIDI Turbo, czołowa jednostka oferowana w Zafirze Tourer, pokonuje konkurencję dzięki imponującym parametrom. Jest lepszy o 9% od najbliższego konkurenta pod względem mocy i o 20% pod względem wartości momentu obrotowego, zapewniając łącznie 60 Nm więcej. Wyposażona w tę jednostkę napędową Zafira Tourer przyspiesza od 0 do 100 km/godz. w ciągu 8,9 sekundy i wyróżnia się niezawodną elastycznością, przyspieszając na piątym biegu od 80 do 120 km/godz. w zaledwie 8,3 sekundy. Jej prędkość maksymalna wynosi 225 km/godz., a zużycie paliwa w cyklu łączonym – 7,0 l/100 km (zgodnie z Rozporządzeniem [UE] nr 715/2007) przy emisji 164 gramów CO2 na kilometr.

Sercem jednostki 1.6 SIDI Turbo jest nowy blok silnika, który może wytrzymać ciśnienie spalania do 130 barów na cylinder. Został on wykonany z szarego odlewanego żelaza żeliwa, z aluminiową podstawą. W przeciwieństwie do wersji 125 kW/170 KM, w modelu 147 kW/200 KM zastosowano inny typ tłoka i zmniejszono współczynnik kompresji z 10,5 do 9,5:1. Technolodzy Opla chcieli połączyć wysoką wydajność z płynnością pracy, aby zapewnić podróżującym wyjątkową wygodę. Kolejne udoskonalenia wprowadzono w układzie dolotowym i wydechowym. W efekcie kierowca i pasażerowie mogą cieszyć się cichą i płynną jazdą oraz przyjemną jakością dźwięku nawet przy wyższych prędkościach, niezależnie od prędkości i obciążenia silnika.

« < 1 2 > »

Komentarze