X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel mistrzem jesien

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-12-06
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Opel mistrzem jesieni

Opel najchętniej kupowaną marką samochodów osobowych w Polsce w listopadzie.

Opel okazał się najbardziej dynamiczną marką tej jesieni. W listopadzie zajął pierwsze miejsce w sprzedaży samochodów osobowych i drugie miejsce ogólnie. Z ilością 2 406 sprzedanych aut osobowych w listopadzie 2012 (dane na podstawie PZPM) niemal dwukrotnie podbił swoją zeszłoroczną sprzedaż z tego samego okresu (w listopadzie 2011 zostało sprzedanych 1 546 sztuk).

Wśród klientów Opla największą popularnością w listopadzie cieszyły się modele z segmentu samochodów kompaktowych. Łącznie nabywców znalazło 1 179 Astr. To o ponad 370 sztuk więcej niż w tym samym miesiącu roku ubiegłego. Dużą popularnością cieszyła się także Corsa z ilością 764 sprzedanych egzemplarzy w listopadzie 2012, co ponad dwukrotnie przewyższyło zeszłoroczną sprzedaż tego modelu (listopad 2011 – 335 sztuk). Na kolejnym miejscu znalazł się Opel Insignia – 227 sztuk. Od początku roku do końca listopada 2012 Opel zdobył 7,13% udziału w rynku.

Biorąc pod uwagę dane z ubiegłych lat z tego samego okresu, listopadowa sprzedaż samochodów Opla jest rekordowa od 2006 roku. „Na ten sukces złożyło się kilka istotnych czynników takich jak: doskonale skonstruowana oferta zarówno dla klientów indywidualnych jak i flotowych, niezawodna logistyka, wzorowa komunikacja, zaangażowanie całej sieci Dealerskiej Opla oraz oczywiście doskonałe samochody.” – Powiedział Wojciech Mieczkowski, szef Opla w Polsce. „ Listopadowy wynik daje nam świetną prognozę na grudzień br. i znakomitą pozycję wyjściową na rok przyszły, kiedy to Opel będzie chciał wrócić na podium w Polsce.” – dodał Mieczkowski.

Oprócz wprowadzenia na rynek Ampery, pierwszego elektrycznego samochodu do codziennego użytku, Opel przykuł w tym roku uwagę innowacyjnym sub-kompaktowym SUV-em Mokka (od momentu wprowadzenia na rynek, w październiku zainteresowanie tym modelem przekracza aktualne możliwości produkcyjne). Wprowadził również nową gamę, produkowanych w Gliwicach modeli Astra, w tym wersję sedan oraz Astrę OPC o wysokich parametrach silnika. Oferta pojazdów osobowych i dostawczych Opla uzupełniło Combo nowej generacji wraz z jego wieloma wariantami. W przyszłym roku na rynku pojawią się szykowny, miejski samochód ADAM oraz Cascada, elegancki kabriolet średniej wielkości.

 

źródło: General Motors

Komentarze