X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel i polska trójka z Dortmundu

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-12
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Opel i polska trójka z Dortmundu

Wraz z rozpoczęciem sezonu 2012/2013 Opel powrócił do sponsorowania niemieckiej Bundesligi.

Poprzez współpracę z klubami partnerskimi: Borussią Dortmund, Bayerem 04 Leverkusen, 1. FSV Mainz 05, SC Freiburg i Fortuną Düsseldorf Opel, jako „Oficjalny Partner Premium” pięciu drużyn piłkarskich stawia fanów piłki nożnej w centrum swojego zainteresowania.

Partnerstwo z klubami Bundesligi to dla Opla wielki powrót do sponsorowania sportu. Do 2002 r. producent samochodów był uważany za największego i odnoszącego najbardziej doniosłe sukcesy sponsora sportu, w tym piłki nożnej, w całej Europie. W latach 90-tych Opel wspierał między innymi międzynarodowe federacje piłki nożnej FIFA i UEFA, jak również był partnerem renomowanych klubów, takich jak Bayern Monachium, AC Milan czy Paris Saint-Germain.

Sukcesy klub Borussia Dortmund odnosi w dużej mierze, dzięki trzem polskim gwiazdom: Robertowi Lewandowskiemu, Jakubowi Błaszczykowskiemu i Łukaszowi Piszczkowi. Korzystając z tego polskiego akcentu w niemieckiej drużynie, Opel w Polsce postanowił poszerzyć współpracę z naszym trio przy okazji najbliższej kampanii reklamowej.

Już w najbliższą środę, w dniu meczu Borussi Dortmund z Szachtarem Donieck, po raz pierwszy zostanie wyemitowana specjalna edycja reklamy rozpoczynająca kampanię marketingową Opla z udziałem trójki piłkarzy, dedykowana Astrze w wersji Active. Tymczasem już od dziś można obejrzeć w serwisie YouTube oraz na Fan Page’u Opel Polska, na Facebooku zajawki, a od jutra i kulisy powstawania filmu reklamowego.

„Niezmiernie cieszymy się z nowego partnerstwa z klubem piłkarskim a tym bardziej cieszymy się z możliwości zaangażowania naszych najbardziej rozpoznawalnych piłkarzy do współpracy reklamowej przy okazji cieszącego się dużym powodzeniem modelu Astra, który tak samo jak nasi bohaterowi reprezentuje niemiecką, jakość prosto z Polski, z fabryki w Gliwicach.” – powiedział Wojciech Mieczkowski szef Opla w Polsce.

Współpraca nie ogranicza się jednak tylko do nagrania lokalnej wersji reklamy. Opel udostępni wybrane pojazdy, z których piłkarze będą mogli korzystać zarówno podczas oficjalnych okazji, jak i na co dzień. Oficjalne przekazanie modeli Opla nastąpi wkrótce

 

źródło: General Motors

Komentarze