X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel ADAM wjeżdża do Warszawy

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-05-06
Strona główna -> Opel -> Adam

Opel ADAM wjeżdża do Warszawy

Opel ADAM najbardziej spersonalizowany, szykowny miejski samochód pojawił się na ścianie budynku przy stacji Metro Politechnika w Warszawie.

Najnowszy i najmniejszy model w gamie Opla to prawdziwy stylistyczny kameleon. Wszyscy fani Opla, którzy chcą się o tym przekonać mogą wziąć udział w akcji Opla i Aqualoopy, czyli Igora Chołdy – jednego z najbardziej znanych i rozpoznawalnych artystów tworzących murale oraz graffiti.

Jest to niepowtarzalna szansa, aby w przestrzeni publicznej wraz z Aqualoopą namalować swoją wersję Adama, która pojawi się na gigantycznym muralu w centrum Warszawy. Najlepsze pomysły fanów zostaną urzeczywistnione ręką artysty na muralu.

Cała akcja prowadzona jest na portalu społecznościowym Facebook wraz z wszystkimi fanami zarejestrowanymi na profilu Opel Polska. Tworzenie dzieła jest podzielone na trzy etapy, w których najistotniejszy jest wkład fanów, będących na równi z artystą współtwórcami dzieła. Ich pomysły mają zainspirować Aqualoopę, a imiona wybranych pomysłodawców staną się także elementem murale.

Kolejne etapy tworzenia detali to:

- Projektowanie felg

- Projektowanie listew oraz lusterek

- Projektowanie dachu i karoserii

Tak projektowany wirtualnie mural jest sukcesywnie  przenoszony do realnego świata począwszy od 2 maja br.

Wszystkim etapom pracy artystów towarzyszyć będą kamery tak, aby na można było na bieżąco prezentować materiał video prezentujący zakończenie danego etapu tworzenia muralu Opla Adama. Krótkie formy video zachęcające do wzięcia w tworzeniu murala lub też śledzenia jego powstawania są już opublikowane na kanale YouTube Opel Polska.

Cała akcja ma na celu zobrazowanie niemal nieskończonej liczby możliwości stylizacji Adama. Każdy pomysł, każdy detal może być odbiciem indywidualnych koncepcji i pomysłów. Aqualoopa dzięki interakcji z odbiorcami ma możliwość łączenia ich wizji w spójną całość. To on naturalnie jest finalnym jurorem i interpretatorem stylizacji muralowego Adama, ale dzięki tak szerokiemu spektrum koncepcji, można stworzyć jedyną, unikatową wersję tego samochodu.

 

źródło: General Motors

Komentarze