X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Opel Insignia - dane techniczne

2013-06-19
Strona główna -> Opel -> Insignia -> 2 (2013-dziś)

Nowy Opel Insignia

Opel rozpoczyna kolejny etap ofensywy modelowej od światowej premiery nowej Insignii,

która będzie miała miejsce na 65. Salonie Motoryzacyjnym we Frankfurcie (12–22 września 2013). Flagowy model marki charakteryzować się będzie jeszcze bardziej atrakcyjną stylistyką nadwozia i wnętrza. To nowy poziom filozofii projektowania, gdzie „rzeźbiarski artyzm łączy się z niemiecką precyzją”. Ofertę silników wzbogacono o nowe, ultraefektywne jednostki z bezpośrednim wtryskiem paliwa, takie jak turbodiesel emitujący 99 g CO2 na kilometr oraz turbodoładowany silnik benzynowy nowej generacji. Liczne udoskonalenia konstrukcji podwozia podnoszą komfort jazdy. Ponadto Insignia zostanie wyposażona w system multimedialny nowej generacji. Oferuje on wiele funkcji typowych dla smartfona i zintegrowanych z układami samochodu, a panel dotykowy w centralnej konsoli umożliwia jego intuicyjną i prostą obsługę.

„O sukcesie Insignii świadczy liczba ponad 580 000 kierowców, którzy wybrali ten model. Nowa Insignia będzie jeszcze atrakcyjniejsza dzięki eleganckiemu kokpitowi wysokiej jakości, intuicyjnej obsłudze systemu multimedialnego, bezkonkurencyjnym silnikom i bardziej wyrazistej stylistyce” – tak najważniejsze zmiany w nowym modelu średniej klasy opisuje prezes firmy Opel dr Karl-Thomas Neumann. „Nasz flagowy model jest jeszcze bardziej wyrafinowany i mocniej przyciąga uwagę. Dbając o elegancję, nie zapomnieliśmy jednak, że dla kierowców i pasażerów liczą się przede wszystkim komfort i bezpieczeństwo jazdy, jakie zapewniają najnowocześniejsze rozwiązania techniczne, a także atrakcyjna cena.”

Elegancja: przejrzysta stylistyka kokpitu z systemem multimedialny nowej generacji. Modernizację kokpitu podporządkowano trzem kryteriom, takim jak przejrzysta, prosta i intuicyjna obsługa, możliwość indywidualnego dopasowania ustawień systemu multimedialnego i oczywiście komfort oraz bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, które zwiększono dzięki ograniczeniu do minimum sygnałów odwracających uwagę od sytuacji na drodze.

W konsoli centralnej o zupełnie nowej, subtelnej i wyrafinowanej estetyce umieszczono liczne nowoczesne rozwiązania i funkcje. Zdecydowanie uproszczono pokryte czarnym lakierem fortepianowym i chromowane detale deski rozdzielczej. Tylko kilka przycisków wystarcza do sprawnej, intuicyjnej obsługi systemu multimedialnego i klimatyzacji.

Panel sterowania nowego systemu multimedialnego to 8-calowy kolorowy wyświetlacz dotykowy. Z poziomu ekranu startowego kierowca ma dostęp do wszystkich funkcji i menu niższego rzędu, takich jak wybór stacji radiowych, utworów, połączenia ze smartfonami czy nawigacja 3D obsługiwana przyciskami, przez ekran dotykowy, poleceniami głosowymi lub za pomocą nowego panelu dotykowego. Funkcja personalizacji systemu multimedialnego umożliwia zapisanie do 60 ulubionych ustawień (w tym list odtwarzania, kontaktów z książki telefonicznej i adresów nawigacji).

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze