X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Astra OPC EXTREME, dane techniczne

2014-02-26
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Również w projekcie nadwozia modelu EXTREME zastosowano wyjątkowo wydajne rozwiązania: usunięto tylne siedzenia i wstawiono klatkę bezpieczeństwa. Kierowca i pasażer mają zagwarantowane doskonałe pozycje w specjalnie zaprojektowanych fotelach kubełkowych Recaro oraz zapewnione 6-punktowe pasy bezpieczeństwa Schroth. W Astrze OPC EXTREME załoga nie tylko siedzi w samochodzie, ale jest w pełni zintegrowana z pojazdem. Kierowca ma również przyjemność trzymania doskonałej, wzmocnionej włóknem węglowym, zamszowej kierownicy, ozdobionej drobnymi żółtymi szwami. Kolorystyka wnętrza Astry OPC EXTREME jest zgodna z podstawowym wzorem Opel Motorsport, co potwierdza — na przykład — ekskluzywny projekt logo oraz barwa lakieru na progach bocznych i przednim spojlerze.

Wracając do lakieru, kształt nadwozia Astry GTC — modelu bazowego dla OPC EXTREME — doskonale odzwierciedla koncepcje stylistyczne Opla. Jego płynne, rzeźbione kształty i precyzyjne akcenty łączą się w idealnych proporcjach. Wielowarstwowy lakier Astry OPC EXTREME można połączyć z nowoczesnymi okleinami, aby zapewnić efekt trójwymiarowości, co jeszcze bardziej podkreśla elegancję krawędzi, formę i atletyczne proporcje.

„Nowa Astra OPC EXTREME to wyjątkowa radość z jazdy! Wrażenie jest po prostu wspaniałe, a entuzjaści jazdy docenią również jej wygląd, który przykuwa spojrzenia i nie jest to przesadny zachwyt. Wnętrze jest znakomite i typowe dla Opla — ekscytujące, precyzyjne, potwierdzające niemiecką jakość. EXTREME jest nowym modelem z najwyższej półki naszej rodziny Astry, ze wszystkimi atrybutami samochodu sportowego” — mówi dyrektor generalny Opla, dr Karl-Thomas Neumann.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 > »

Komentarze