X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Opel Astra i system Opel OnStar

2015-09-04
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Innowacje sprzed 50 lat: premiera bestsellera Kadett B na IAA. Realizacja wizjonerskich pomysłów oraz udostępnianie innowacyjnych technologii szerokiemu gronu użytkowników mają w przypadku marki Opel długą tradycję. Dokładnie 50 lat temu — pół wieku przed premierą najbardziej efektywnej Astry w historii — firma Opel wzbudziła sensację we Frankfurcie. Na targach IAA w 1965 roku producent przedstawił przodka dzisiejszej Astry — model Kadett B. Następca pierwszego powojennego Kadetta, od razu w momencie wprowadzenia na rynek, był dostępny w trzech wersjach nadwozia: dwu– lub czterodrzwiowego sedana, kombi oraz eleganckiego coupé. Model ten odniósł ogromny sukces. W kolejnych latach wyprodukowano go w liczbie 2,6 miliona egzemplarzy, a rajdowa wersja Kadetta święciła triumfy w sportach samochodowych.

Samochody i nie tylko: to wszystko oferuje Opel. Nowy kompaktowy Opel jest gwiazdą stoiska Astra Galaxy na targach IAA. Jednak na stanowisku numer D09 w hali 8.0 goście mogą dowiedzieć się jeszcze wielu innych ciekawych rzeczy o producencie pojazdów z Rüsselsheim. W tym roku firma Opel obchodzi 150‑lecie szkoleń zawodowych. Każdy, kogo interesuje możliwość podjęcia pracy w firmie, może zwrócić się do specjalistów z odpowiedniego działu na stoisku w hali 8.0 lub w strefie „Praca i kariera na IAA 2015” w hali 4.0. Współwystawcami na stoisku Astry Galaxy (nr D09) są również Opel Bank, Opel Rent i firma oferująca ubezpieczenia samochodów marki Opel. Wszyscy klienci zainteresowani prywatnym wynajmem samochodów mogą zapoznać się z innowacyjnym programem współużytkowania samochodów CarUnity opracowanym przez firmę Opel. Na stoisku na targach IAA będą także dyżurowali specjaliści z programu „Certyfikowany samochód używany Opel” oraz z Centrum Informacji dla Klientów. Gości, którzy chcieliby mieć pamiątkę z odwiedzin na stoisku, firma Opel zaprasza do sklepu oferującego szeroki wybór produktów: od miniaturowych modeli samochodów do t‑shirtów.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze