X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy model - Opel Insignia Country Tourer

2013-07-03
Strona główna -> Opel -> Insignia -> 2 (2013-dziś)

Nowy model - Opel Insignia Country Tourer

Do rodziny modeli Insignia dołączy wkrótce Opel Insignia Country Tourer,

który zadebiutuje podczas wrześniowych Międzynarodowych Targów Samochodowych we Frankfurcie. O ile sportowa wersja modelu Tourer to eleganckie rodzinne i biznesowe kombi, o tyle Insignia Country Tourer to wymarzone auto dla kierowców żądnych motoryzacyjnych przygód. Dzięki wyższemu prześwitowi ten wszechstronny, atletyczny samochód pozwala pokonać zarówno miejskie, jak i terenowe drogi. Auto cechuje się m.in. przednimi i tylnymi nakładkami ochronnymi podwozia, które połączono z wyróżniającą się przednią i boczną listwą progową, a dopełnieniem tej stylistyki jest podwójna rura wydechowa. Najnowocześniejszy napęd na cztery koła zapewnia przyczepność i daje kontrolę nad pojazdem bez względu na warunki drogowe. Gama oferowanych silników obejmuje jednostkę benzynową SIDI z bezpośrednim wtryskiem o pojemności 2 l i mocy 184 kW/250 KM lub wysokoprężny silnik 2.0 CDTI BiTurbo — oba te silniki osiągają imponujący maksymalny moment obrotowy o wartości 400 Nm.

„Ogromny sukces modelu Opel Mokka w segmencie subkompaktowych SUV-ów dowodzi popularności samochodów, które łączą cechy modeli terenowych” — mówi Duncan Aldred, p.o. wiceprezesa ds. sprzedaży, marketingu i usług posprzedażnych. „Dzięki nowej wersji Insignii – Country Tourer możemy wypełnić sportową niszę w klasie samochodów średniej wielkości. A to pozwala nam dać klientom wybór, jakiego do tej pory nie mieli w odniesieniu do oferty produktowej Opla. Mogą łączyć jakość naszego flagowego modelu z dużą dawką motoryzacyjnych emocji. Jednocześnie jesteśmy pewni, że atletyczny wygląd Insignii Country Tourer przyciągnie do marki nowe grupy klientów”.

Napęd na cztery koła: zaawansowana technologia w segmencie samochodów średniej wielkości. Elektronicznie sterowany układ napędowy 4x4 jest wyposażony w wysokiej jakości sprzęgło Haldex oraz elektronicznie sterowany mechanizm różnicowy z ograniczonym poślizgiem, zapewnia doskonałą przyczepność zarówno na powierzchniach utwardzonych, jak i nieutwardzonych. Takie rozwiązania dostosowują pojazd do panujących warunków drogowych, zapewniając płynny rozkład momentu obrotowego (od 0 do 100%) między przednią i tylną osią, a także między tylnymi kołami. Główną zaletą takich mechanizmów jest to, że powyższe procesy zachodzą jeszcze zanim koło zacznie się ślizgać wskutek braku przyczepności np. na mokrej lub zaśnieżonej drodze. W połączeniu z elektronicznie sterowanym adaptacyjnym zawieszeniem FlexRide napęd na wszystkie koła wyznacza standardy w zakresie czasu reakcji i kontroli pojazdu.

Gdy jest to konieczne, sprzęgło kontrolujące rozkład momentu obrotowego natychmiast zwiększa moment na tylnej osi. Czujniki napędu 4x4 nieustannie przesyłają do poszczególnych modułów sterujących informacje o przechyleniu, przyspieszeniu, kącie skręcenia kierownicy, prędkości kół, położeniu pedału gazu, prędkości obrotowej silnika oraz o momencie obrotowym. Na podstawie tych informacji rozdzielenie mocy na poszczególną oś lub koło jest stale dostosowane do panujących warunków.

« < 1 2 3 > »

Komentarze