X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Leon pierwszym, który otrzyma nowe logo

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-09-27
Strona główna -> Seat -> Leon -> 3 (2012-dziś)

Nowy Leon pierwszym, który otrzyma nowe logo

Na wieczorze medialnym Grupy Volkswagena James Muir, prezes SEAT SA po raz pierwszy zaprezentował całkowicie nowego Leona deklarując

”Nowy Leon nie wymaga kompromisu od Klienta”.

Podczas wieczoru odsłonięte zostało również nowe logo marki SEAT, co zbiegło się w czasie z wprowadzeniem nowego Leona. „Nowy Leon będzie pierwszym SEAT-em noszącym nasze nowe logo. Nowe logo SEAT-a odzwierciedla nasze zaangażowanie w czyste, precyzyjne projektowanie połączone z technologiczną perfekcją ” wyjaśnił James Miur.

Konkurowanie w niezwykle silnym, europejskim sektorze średniej wielkości hatchbacków jest bardzo trudne. Nowy Leon jest pierwszym, produkcyjnym SEAT-em wyrażającym nowy język projektowania po wcześniejszych, koncepcyjnych modelach IBE, IBX i IBL. W nowym Leonie znajdzie się szereg innowacyjnych technologii z zakresu bezpieczeństwa i łączności, jest także pierwszym autem w tym segmencie oferującym pełne światła LED. Wnętrze jest zorientowane na kierowcę i oferuje najwyższy poziom wykonania połączonego z miękkimi w dotyku, najwyższej jakości materiałami.

Nowy Leon został zbudowany na nowej platformie MQB grupy Volkswagena. Jest o 90 kg lżejszy i pomimo zmniejszenia długości o 52 mm, oferuje więcej miejsca we wnętrzu. Gama jednostek napędowych składa się z sześciu silników benzynowych i czterech jednostek diesela gwarantując szeroki wybór i spełniając preferencje wszystkich Klientów. Nowy Leon wyposażony będzie w technologię Start/Stop co w połączeniu z wydajnymi jednostkami pozwoli na imponujące w tej klasie obniżenie emisji CO2 do poziomu zaledwie 99 g/km.

Leon trzeciej generacji korzysta z wiedzy i doświadczenia zebranego dzięki wcześniejszym pokoleniom. Dzięki mniejszej masie całkowitej i krótszemu nadwoziu o większym rozstawie osi zamierza utrzymać zdobytą reputację poprzednich generacji, uchodząc za wzór w swojej klasie.

Tak jak poprzedni model, również nowy Leon będzie produkowany w fabryce SEAT-a w Martorell w pobliżu Barcelony. Z taśm montażowych zjechało już 1,2 miliona Leonów od momentu wprowadzenia do sprzedaży pierwszego z nich w 1999 roku. Wraz z początkiem listopada nowy Leon zadebiutuje w Niemczech, Austrii i Szwajcarii.

James Muir wyjawił również, że nowy Leon będzie rodziną samochodów o różnych wersjach nadwoziowych: „Po raz pierwszy w historii, gama Leonów powiększy się m.in. o wersje 3- drzwiową i ST (kombi), przyczyniając się do rozwoju Leona i zwiększenia jego zasięgu w segmencie”.

Nowy Leon pojawia w czasie największej w historii aktywności produktowej marki SEAT. W ramach ofensywy wprowadzono już nowy, miejski samochód Mii, odświeżoną Ibizę jak i 5-drzwiowego sedana Toledo.

I choć odświeżona gama będzie stanowić platformę dla wzrostu sprzedaży, James Miur podkreślił, że przyszły sukces SEAT-a będzie również zbudowany na ekspansji rynkowej. „W połączeniu strategii ekspansji rynkowej, którą widzieliśmy już na początku tego roku wraz z uruchomieniem sprzedaży w Chinach, przyszły sukces będzie się opierał na nowych produktach, w większej liczbie segmentów, na wielu rynkach”.

 

źródło: Seat

Komentarze