X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Jeep Cherokee

2014-02-03
Strona główna -> Jeep -> Cherokee -> 5 (2014-dziś)

Nowy Jeep Cherokee

Europejska premiera na 84. Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie.

Jeep Cherokee jest samochodem typu SUV klasy średniej w gamie modelowej Jeepa. Całkowicie nowa, czwarta już generacja Cherokee, oferuje swoim Klientom „odświeżoną" interpretację stylu życia „Jedź dokąd chcesz i rób, co Ci się podoba" wyznawanego przez tę legendarną markę rodem z USA.
Sceną europejskiego debiutu nowego Jeepa Cherokee, napędzanego ekonomicznym, 2.0-litrowym turbodieslem MultiJet II w tandemie z nową, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią przekładniową jest tegoroczny 84. Międzynarodowy Salon Samochodowy w Genewie.

Nowy Jeep Cherokee wyraźnie podnosi poprzeczkę w swym segmencie, a do jego cech charakterystycznych należy elegancki, lecz atletyczny design, udoskonalone właściwości jezdne i wyższa dynamika jazdy szosowej, legendarna sprawność napędu Jeep 4x4 i kunsztowny wystrój wnętrza oraz szereg innowacyjnych technologii. Do jego zalet należy także oszczędność zużycia paliwa oraz bogate wyposażenie z zakresu komfortu. Efektem pięciogwiazdkowego poziomu bezpieczeństwa i doskonałości systemów wspomagających jest tytuł „najlepszego w swej klasie" - przyznany przez Euro NCAP w kategorii Small Off Road 4x4.

Skonstruowany do jazdy w dowolnych warunkach podłoża nowy Jeep Cherokee stanowi syntezę stylistycznej innowacji z markową tradycją oraz legendarnym potencjałem napędu 4x4 i światem wiodących technologii. Elementy te znajdują swój pełny wyraz w wersji modelowej Cherokee Limited oraz swoistym „alter ego terenowego specjalisty" w wersji Trailhawk.

Nowa generacja Cherokee oferowana jest zarówno w konfiguracji napędu 4x2, jaki 4x4 z ofertą trzech nowych, zaawansowanych systemów napędu 4x4, by zapewnić modelowe własności trakcyjne w terenie w dowolnych warunkach jazdy. Jest to również pierwszy SUV klasy średniej z odłączanym napędem osi tylnej, celem obniżenia strat energii (gdy funkcjonalność 4x4 nie jest potrzebna) oraz zużycia paliwa. Przełączanie napędu pomiędzy 4x2 a 4x4 następuje automatycznie bez ingerencji kierowcy, umożliwiając nieprzerwane zarządzanie przekazywanym na koła momentem obrotowym zależnie od sytuacji.

Nowy Jeep Cherokee docierać zacznie do europejskich dealerów Jeepa począwszy od drugiego kwartału bieżącego roku w wersjach modelowych Longitude, Limited i Trailhawk. Podstawową jednostką napędową będzie ekonomiczny, 2,0-litrowy turbodiesel o mocy 170 KM w tandemie z nowej konstrukcji, dziewięciostopniową automatyczną skrzynią biegów, która stanowi prawdziwą nowość w segmencie SUV klasy średniej. Wersja140-konna tego silnika oferowana będzie w parze z sześciostopniową przekładnią manualną. W europejskiej gamie modelowej Cherokee oferowany będzie także silnik benzynowy V-6 Pentastar o pojemności 3,2 litra wraz 9-stopniową, automatyczną skrzynią przekładniową. Na rynkach Rosji oraz Bliskiego Wschodu oferowana będzie ponadto wersja modelowa Sport napędzana czterocylindrowym (R-4) silnikiem benzynowym 2.4 Tigershark MultiAir, który współpracuje z tym samym automatem 9-stopniowym.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Komentarze