X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Jeep Cherokee 2014

2013-03-27
Strona główna -> Jeep -> Cherokee -> 5 (2014-dziś)

Jeep Active Drive Lock. System Jeep Active Drive Lock obejmuje wszystkie funkcje napędu Jeep Active Drive II wzbogacone o możliwość blokowania tylnego mechanizmu różnicowego w celu optymalizacji mocy przenoszonej na koła w ekstremalnych warunkach jazdy terenowej -. Jeep Active Drive Lock jest wyposażeniem standardowym wszystkich wersji modelowych Cherokee Trailhawk.
Każdemu systemowi napędu 4x4 towarzyszy renomowany system zarządzania trakcją Selec-Terrain, umożliwiający wybór najbardziej optymalnych ustawień do jazdy szosowej i terenowej: Auto, Snow (śnieg), Sport, Sand/Mud (piach/błoto) oraz Rock (skały). Korzystając z określonych algorytmów system ten potrafi koordynować i optymalizować 12 elementów wpływających na charakterystykę jezdną, m.in.  moduł sterujący silnika (ECU), moduły układu hamulcowego, systemu stabilizacji toru jazdy (ESC), skrzyni przekładniowej i przeniesienia napędu oraz podsystem Selec-Speed Control (kontroli podjazdu Hill Ascent Control i zjazdu Hill Descent Control).  

Jeep Cherokee Trailhawk: Trail Rated. Za sprawą niezwykle agresywnego designu i  właściwości terenowych Trail Rated, nowy Jeep Cherokee Trailhawk 2014 stanowi doskonałą ilustrację  skuteczności systemów napędu 4x4 Jeep  – jako najlepszy w historii Cherokee oraz najsprawniejszy SUV w swoim segmencie. Specjalny profil przedniego i tylnego pasa nadwozia zapewnia  duże kąty najazdu i zejścia, a wyposażenie standardowe obejmuje m.in. podwyższone o 25,4 mm zawieszenie, system napędu Jeep Active Drive Lock z blokadą tylnego mechanizmu różnicowego, płyty osłonowe podwozia oraz charakterystyczne, lakierowane na czerwono zaczepy holownicze. Blokadę tylnego mechanizmu różnicowego można aktywować ręcznie w obu trybach terenowych z reduktorem. W  trybie „Rock” blokada załącza się automatycznie, aby maksymalnie zwiększyć trakcję kół  zachowujących  przyczepność do podłoża.


Cherokee Trailhawk poszczycić się może kątem najazdu o wartości 29,8 stopnia, kątem zejścia 32,1 stopnia i kątem rampowym 23,3 stopnia. Jego prześwit poprzeczny wynosi 221 mm.
Wszystkie samochody Jeep Cherokee Trailhawk 2014 ze standardowym  pakietem wyposażenia Off-Road klasyfikowane są jako Trail Rated. Plakietka Jeep Trail Rated na błotniku Cherokee Trailhawk oznacza, iż pojazd ten zdolny jest do jazdy w różnorodnych warunkach off-roadowych i zaliczył próby w pięciu kategoriach: właściwości trakcyjne, prześwit w stosunku do podłoża, zdolność manewrowa, artykulacja zawieszenia oraz  głębokość brodzenia.

Architektura klasy światowej. Podstawą konstrukcji nowego Cherokee  2014 jest modularna architektura Compact U.S. Wide (CUS-wide) rodem z FIAT Group – umożliwiająca budowanie różnych modeli samochodów na jednej bazie. Efektem wdrożenia platformy CUS-wide jest wyższa jakość produkcji i niezawodność eksploatacyjna przy ograniczeniu kosztów badawczo-rozwojowych oraz wymiany oprzyrządowania. Architektura podwozia Cherokee 2014 opiera się na wspólnych, wymiennych komponentach  modularnych pozwalających odpowiednio dobierać rozstaw osi i kół przednich/tylnych a także zwis przedni, długość i szerokość platformy w obrębie danej linii modelowej. Od strony strukturalnej nadwozie Cherokee  2014 składa się w około 65 procentach ze stali o dużej wytrzymałości, a swą lekkość przy wysokiej odporności mechanicznej skorupa karoserii zawdzięcza zastosowaniu kluczowych elementów tłoczonych na gorąco ze stali o dużej wytrzymałości i nadwytrzymałej.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze