X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Ford Transit Custom w wersji z podwyższonym dachem

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-09-30
Strona główna -> Ford -> Transit -> 6 (2012-dziś)

Nowy Ford Transit Custom w wersji z podwyższonym dachem

Jest już dostępny w Europie.

Ford Motor Company zaczyna w Europie zbierać zamówienia na nową wersję Forda Transit Custom z podwyższonym dachem, która oferuje o 20% większy przedział ładunkowy. Pierwsze egzemplarze trafią do odbiorców pod koniec roku.

Nowa wersja Forda Transit Custom wyróżnionego tytułem „Międzynarodowy Van Roku 2013” – to oferta skierowana do przedsiębiorców z sektora budowlanego oraz firm przewozowych. Posiada o 370 mm wyższy przedział ładunkowy (178 cm) i oferuje maksymalną pojemność równą 8,3 metra sześciennego (w wersji z pełną przegrodą).

Podwyższona wersja wyróżnia się stalowym dachem o wytrzymałości większej niż konstrukcje z zespolonych paneli dachowych, i możliwością montażu bagażnika dachowego, który można obciążyć ładunkiem o łącznej masie 100 kilogramów.

– To Ford Transit Custom plus, czyli wersja posiadająca wszystkie cechy standardowej odmiany, ale wzbogacona o dodatkową powierzchnię ładunkową, wyjaśnia David Gregory, główny inżynier ds. Forda Transit Custom, Ford of Europe. Dołożyliśmy wszelkich starań aby wersja z podwyższonym dachem oferowała wszystkie inteligentne rozwiązania transportowe, o które prosili klienci na etapie projektowania nowego modelu.

Realizacja zamówień nowej wersji rozpocznie się pod koniec roku, a klienci będą mieli do wyboru podobną gamę opcji co w przypadku odmiany standardowej – krótszy i dłuższy rozstaw osi, nadwozie typu van lub kombi, oraz szeroką gamę rozwiązań transportowych i konfiguracji układu napędowego.

Podobnie jak model podstawowy, również i wersja z podwyższonym dachem oferuje najlepsze w tym segmencie rozwiązania transportowe takie jak najszerszy otwór ładunkowy po otwarciu bocznych drzwi, który umożliwia łatwy dostęp do załadowanych europalet. Pojazd umożliwia załadunek trzech europalet zarówno w odmianie z krótszym jak i dłuższym rozstawem osi.

Nowoczesne rozwiązania transportowe obejmują:

•Otwór z klapą w przegrodzie, który umożliwia bezpieczny transport długich przedmiotów (rur, drabin itd.) o maksymalnej długości 3 metrów (3,4 metra w wersji z większym rozstawem osi)

•Zmodyfikowany układ zaczepów ściennych (zgodność z normami DIN i ISO) umożliwiających wykorzystania całej powierzchni ładunkowej oraz ułatwiających gruntowne czyszczenie podłogi

•Wyjątkowo wytrzymałą i łatwą w pielęgnacji, jednoczęściową wykładzinę podłogową

•Układ czterech mocnych i wydajnych lamp diodowych wewnątrz przedziału ładunkowego

Wersja w podwyższonym dachem wyróżnia się również niskim zużyciem paliwa (emisja CO2 178 g/km*) jaką zapewnia zmodyfikowana jednostka wysokoprężna 2.2 Duratorq TDCi z dostępnym w opcji układem Auto-Start-Stop. Koszty użytkowania udało się dodatkowo ograniczyć dzięki najdłuższym w segmencie okresom między przeglądami (co 2 lata lub 50 tys. kilometrów).

Ford Transit Custom jako jedyny model w segmencie uzyskał 5 gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP, a wersja z podwyższonym dachem posiada zaawansowane rozwiązania technologiczne firmy Ford takie jak; samochodowy system komunikacji SYNC z funkcją wezwania pomocy, kamera cofania, funkcja kontroli przyśpieszania, automatyczny przełącznik świateł drogowych, system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu oraz funkcja monitorowania koncentracji kierowcy.

* Dane dotyczące zużycia paliwa oraz poziomu emisji CO2 pochodzą z testów przeprowadzonych zgodne z wymogami aktualnej wersji dyrektywy KE 715/2007. Wyniki testów podane w MPG (ilość mil na galon) również odnoszą się do europejskiego cyklu pomiarowego i zostały przedstawione w galonach angielskich. Ze względu na odmienne cykle pomiarowe oraz przepisy dane te mogą różnić się od wyników uzyskanych w cyklach pomiarowych w innych regionach świata

 

źródło: Ford

Komentarze