X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowy Fiat Panda ciekawostki

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-02-23
Strona główna -> Fiat -> Panda -> 3 (2012-dziś)

Nowy Fiat Panda

To efekt konsekwentnej ewolucji projektu, który od 31 lat swej historii jest powszechnie lubiany, wszechstronny i przyjazny w użytkowaniu.

Panda to także marka bogata w wartości racjonalne i emocjonalne oraz samochód, którego produkcja przekroczyła 6,4 miliona egzemplarzy i który zdobył serca  milionów miłośników motoryzacji, różniących się gustem, wiekiem, narodowością, czy pochodzeniem. Jest to wielki bestseller, który bez wątpienia przyczynił się do wiodącej pozycji firmy Fiat w tym segmencie pojazdów: od pierwszej „Sześćsetki” do „Pięćsetki”, od Fiata 126 do Pandy, od Cinquecento do Seicento i od Pandy drugiej generacji (rok 2003) do nowej „500” w roku 2007. Z racji doświadczenia zdobytego w warunkach europejskich metropolii, modele marki Fiat stanowiły zawsze „poziom odniesienia”  dla segmentu samochodów miejskich na Starym Kontynencie.


I to właśnie z tego dziedzictwa technicznego i społecznego wywodzi się Panda trzeciej generacji. Coraz bardziej dojrzewa i szlachetnieje w kategoriach przestrzeni wnętrza, komfortu i funkcjonalności oraz technologii i bezpieczeństwa − łącząc w sobie najlepsze elementy poprzedniczek pierwszej i drugiej generacji. Ten „inteligentny” pojazd jest idealnym rozwiązaniem dla osób, które poszukują połączenia praktycznych cech samochodu typowo miejskiego z obszernością i komfortem pięciodrzwiowego auta klasy kompaktowej. Nowoczesna i harmonijna linia dodaje klasy znanemu i miłemu dla oko kształtowi  Pandy, która przez cały ten czas stała się częścią naszej zbiorowej pamięci tak, jak inne  przykłady włoskiej kreatywności, jak Fiat 500 czy Vespa Piaggio, ekspres do kawy Moka Bialetti i popielniczka Cubo Bruno Munari’ego. Są to produkty unikalne, nie poddające się prostej ocenie estetycznej, czy konstruktorskiej, lecz urzekające  magią, innowacyjnością designu i koncepcji − zmuszające do zredefiniowania powszechnie uznanych pojęć i punktów odniesienia. W ten sposób rodzą się arcydzieła historii  przemysłowej, a Fiat Panda jest jednym z nich.  

Po prostu Panda.
Panda to synonim materialnej wartości i praktycznej użyteczności. Lecz także dominująca w całym procesie projektowania koncepcja piękna, pozwalającego uwidocznić te cechy i odczuwać je każdego dnia. Pod względem funkcjonalnym i dbałości o szczegóły każdy z tych elementów został w trzeciej generacji Pandy udoskonalony. Ogólna harmonia to efekt wzajemnie spójnych zmian, podnoszących  funkcjonalność i urodę stylistyczną samochodu.


Wychodząc z założenia, iż każdy z nas ma inne oczekiwania, nowe modele samochodów zmierzają do jak największej obszerności wnętrza, racjonalizując wielkość nadwozia. Pozostając pojazdem sub-kompaktowym, Panda urosła o kilka centymetrów tak, by zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa i jeszcze powiększyć objętość przedziału pasażerskiego.


Przy długości 365, szerokości 164 i wysokości 155 centymetrów, pięciodrzwiowa Panda może wygodnie pomieścić pięć osób, dysponując ponadto należącym do największym w swej klasie bagażników o pojemności 225 litrów, rosnącym do 260 litrów po przesunięciu tylnej kanapy do przodu oraz 870 litrów po złożeniu  oparć tylnych siedzeń.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze



carmati: Panda to najlepszy miejski samochód jaki wyprodukowano. Mam świetne wspomnienia z użytkowania Pandy II generacji i bez wahania kupiłbym nową Pandę. Auto jest zdecydowanie warte swojej ceny.
2012-02-24 |  14:04:26