X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Audi RS 4 Avant dane techniczne i osiągi

2012-06-17
Strona główna -> Audi -> A4 -> B8 (2008-dziś)

Dynamiczną naturę nowego Audi RS 4 Avant wyraża również jego stylistyka. W reflektorach o kształcie klina wykorzystano technologię ksenonową plus, a do jazdy dziennej zastosowano światła diodowe, tworzące wąski pas w obrębie reflektora. Górne narożniki dużej osłony chłodnicy Singleframe są ukośnie ścięte. Maskę pojazdu dzielą wyraziste przetłoczenia, a duże wloty powietrza u dołu, nadają przedniej osłonie charakterystyczny wygląd. Diody zastosowano również w światłach tylnych.

Eleganckie wnętrze w całości utrzymane jest w czerni. Elementy dekoracyjne są standardowo wykonane z włókna węglowego, a opcjonalnie z aluminium, lakieru fortepianowego lub stali nierdzewnej. Wielofunkcyjna, spłaszczona u dołu, sportowa kierownica pokryta jest skórą. Zagłówki natomiast zintegrowane są z oparciami siedzeń sportowych S. Pojemność bagażnika - zależnie od pozycji tylnych siedzeń - wynosi od 490 do 1 430 l.

Wszystkie wyświetlacze i elementy sterowania w nowym RS 4 Avant, włączając w to montowany na życzenie multimedialny system MMI navigation plus, imponują swoim wykonaniem i ergonomią. Audi oferuje również szeroki wybór nowoczesnych systemów informacji kierowcy i infotainment. W ich skład wchodzą m.in. nagłośnienie Bang & Olufsen sound system czy Bluetooth online car phone, który zapewnia kierowcy dostęp do spersonalizowanych usług Audi.

W skrócie: Audi RS 4 Avant

Napęd

  • wysoko wydajny, wolnossący silnik V8 w technologii FSI o pojemności 4 163 cm3
  • moc 331 kW (450 KM), 430 Nm przy momencie obrotowym od 4 000 do 6 000 obr/min
  • przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 4.7 s., najwyższa prędkość dostępna opcjonalnie: 280 km/h
  • zużycie paliwa 10,7 l na 100 km
  • siedmiobiegowa dwusprzęgłowa skrzynia S tronic z kontrolą startu Launch Control w standardzie
  • stały napęd quattro na wszystkie koła, centralny mechanizm różnicowy z kołem koronowym i z selektywnym rozdziałem momentu na poszczególne koła
  • opcjonalnie: sportowy mechanizm różnicowy przenoszący napęd między tylnymi kołami

Podwozie

  • efektywny elektromechaniczny układ kierowniczy, liczne elementy zawieszenia wykonane z aluminium, sztywne dostrojenie zawieszenia
  • 19-calowe koła w standardzie, koła 20-calowe opcjonalne
  • tarcze hamulcowe w stylistyce fali, opcjonalnie ceramiczne tarcze przednie, kontrola stabilizacji toru jazdy (ESC) z trybem sportowym, wyłączana w razie potrzeby
  • system wyboru dynamiki jazdy Audi drive select w standardzie; dynamiczny układ kierowniczy opcjonalnie
  • opcjonalnie sportowe zawieszenie plus z systemem kontroli dynamiki jazdy (DRC)

Stylistyka

  • elegancka stylistyka Avant z wyrazistymi, sportowymi detalami
  • reflektory ksenonowe plus z diodowymi światłami do jazdy dziennej i diodowymi światłami tylnymi

Wnętrze i obsługa

  • czarne wnętrze, elementy dekoracyjne z włókna węglowego, kierownica ze spłaszczonym od dołu wieńcem, sportowe siedzenia S ze zintegrowanymi zagłówkami
  • opcjonalnie MMI navigation plus, Bluetooth online car phone i Bang & Olufsen sound system
  • efektywne systemy wspierające kierowcę
  • bagażnik o pojemności od 490 do 1430l.

źródło: Audi

« < 1 2 > »

Komentarze