4,1 l i 95 g/km CO2. Europejska premiera Jetty Hybrid.Jetta Hybrid jest napędzana nowoczesnym silnikiem benzynowym (TSI o mocy 110 kW/150 KM) oraz silnikiem elektrycznym o mocy 20 kW – takiej samej, jak w XL1, jako skrzynia biegów montowana jest seryjnie automatyczna, 7-biegowa DSG. Mimo doskonałych osiągów jezdnych tej hybrydy (0-100 km/h w 8,6 sekundy), wprowadzona w Ameryce Północnej już pod koniec 2012 roku Jetta Hybrid, zużywa średnio tylko 4,1 l paliwa na 100 km (emisja CO2: 95 g/km). Ta sportowa limuzyna potrzebuje zatem o około 20 procent mniej paliwa, niż samochód z porównywalnym napędem konwencjonalnym. W ruchu miejskim oszczędność wynosi nawet 30 procent.
Gdy tylko jest to możliwe, Jetta Hybrid automatycznie wykorzystuje silnik elektryczny, jako jedyne źródło napędu. Ponadto, po wciśnięciu przycisku, nowy Volkswagen może przejechać z prędkością 70 km/h odległość ok. 2 km tylko na prąd, zatem bez jakiejkolwiek emisji szkodliwych substancji. W Niemczech przedsprzedaż tego niezwykle oszczędnego Volkswagena już się rozpoczęła.
4,7 l i 109 g/km CO2. Światowa premiera cross up! Volkswagen rozszerza ofertę samochodów cross o nowego członka New Small Family, o cross up!. To miejskie auto pojawi się na rynku już latem i obok CrossPolo, CrossGolfa i CrossTourana będzie czwartym zindywidualizowanym i wytrzymałym modelem Volkswagena z etykietą cross. Dzięki charakterystycznym elementom zewnętrznym można od razu rozpoznać wersję cross up!. Czarne osłony przy nadkolach i progach oraz listwy ochronne na drzwiach nadają mu sportowy charakter. Kolejne, typowe dla modelu cross elementy, to srebrne relingi dachowe, lusterka zewnętrzne w kolorze light silver metalic i zderzaki ze srebrnymi nakładkami. O wytrzymałości cross up! świadczy także podwyższone nadwozie i 16-calowe lakierowane obręcze kół ze stopu metali lekkich cross, z oponami w rozmiarze 185. cross up! dysponuje mocą 55 kW/75 KM i zużywa 4,7 litra paliwa na 100 km (emisja CO2: 109 g/km).
źródło: Volkswagen