X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe modele Opla Astry

2012-09-07
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Nowe modele Opla Astry

Większa różnorodność, większa liczba silników i więcej rozwiązań technologicznych.

Nowe modele Opla Astry są gotowe na wspaniały debiut. Dzięki nowym elementom — nadwoziu typu sedan, ultranowoczesnym silnikom o dużej mocy i systemom wspomagania kierowcy — oraz odświeżonej stylistyce udoskonalono niezwykle popularny, wielokrotnie nagradzany bestseller segmentu samochodów kompaktowych, a nowej gamie modeli Astry nadano bardziej sportowy i zróżnicowany charakter. Ostrzejsze linie nadwozia i bardziej wyraziste wnętrze podkreślają sportowe ambicje i techniczne atuty nowej linii pojazdów. Po wprowadzeniu nowego sedana, wersji pięciodrzwiowej, kombi Sports Tourer oraz trzydrzwiowego coupe GTC, a także wyczynowej wersji OPC można uznać, że zróżnicowana oferta modeli Opla Astry stała się kompletna.

Efektem dążenia do tego, by za sprawą niemieckiej myśli technicznej rozbudzić emocje w niezwykle wymagającym segmencie samochodów kompaktowych, są ultranowoczesne silniki, które w ciągu najbliższych sześciu miesięcy rozszerzą już i tak imponujący zakres osiągów oferowanych przez jednostki napędowe Astry. Nowa Astra OPC, dostępna z dwulitrowym turbodoładowanym silnikiem benzynowym z bezpośrednim wtryskiem, to gearancja niezapomnianych wrażeń za kierownicą. Moc 206 kW/280 KM i maksymalny moment obrotowy wynoszący 400 Nm sprawiają, że samochód ten to nie tylko najmocniejsza dotąd Astra (warto zauważyć, że 200 Nm na litr czyni pojazd prawdziwym mistrzem, jeśli chodzi o moment obrotowy w klasie kompaktowej). To również najszybsza Astra w historii - maksymalna prędkość tego niezwykle mocnego coupe to 250 km/h, a na rozpędzenie się do 100 km/h potrzebuje ono zaledwie sześć sekund.

Najszybsza Astra z silnikiem diesla będzie dostępna już jesienią. Nową dwulitrową jednostkę 2.0 BiTurbo CDTI o mocy 143 kW/195 KM i imponującym momencie obrotowym wynoszącym 400 Nm wcześniej montowano już w Insignii. W gamie modeli Astry zaawansowana technologia sekwencyjnego doładowania BiTurbo (z podwójnym systemem chłodzenia) została jednak zastosowana po raz pierwszy. Wyposażony w dwie współpracujące turbosprężarki sinik — oferowany na różnych rynkach w wersji pięciodrzwiowej, Sports Tourer i GTC — zapewnia doskonałe osiągi przy niskim zużyciu paliwa. W Polsce silnik BiTurbo będzie dostępny w nadwoziu GTC. W połączeniu z zapewniającą doskonałe osiągi jednostką diesla te trzy wersje nadwozia tworzą unikalną ofertę w segmencie samochodów kompaktowych.

Opel może również pochwalić się ulepszeniami w już istniejącym turbodoładowanym silniku benzynowym o pojemności 1,4 litra i mocy 103 kW/140 KM. Jednostkę tę wzbogacono o funkcję Overboost, która pozwala tymczasowo zwiększyć moment obrotowy o 10% (z 200 do 220 Nm), co bardzo przydaje się chociażby podczas wyprzedzania.

Pełne spektrum — od ecoFLEX o emisji CO2 na poziomie 99 g/km do wyczynowej wersji OPC. Dzięki udoskonalonej jednostce napędowej nowa gama modeli Astra może zadowolić klientów o niezwykle zróżnicowanych oczekiwaniach. W ofercie znaleźć można zarówno najoszczędniejszą jak dotąd Astrę z silnikiem 1.7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 KM oraz 96 kW/130 KM) o wielkości emisji CO2 rzędu 99 g/km (3,7 l/100 km), niezwykle mocną Astrę wyposażoną w jednostkę diesla (BiTurbo CDTI o mocy 195 KM), jak i najmocniejszą Astrę w historii - wersję OPC z silnikiem o mocy 280 KM. Nie należy też zapominać o wprowadzonym do sprzedaży na początku tego roku modelu z turbodoładowanym silnikiem o pojemności 1,4 litra z instalacją LPG (103 kW/140 KM). Tak wielki wybór oznacza, że oferta silników montowanych w Astrach należy do najbardziej zróżnicowanych w segmencie samochodów kompaktowych. Co więcej, na początku roku gama dostępnych opcji stanie się jeszcze bogatsza dzięki wprowadzeniu nowej generacji jednostek benzynowych SIDI (Spark Ignition Direct Injection) ECOTEC o pojemności skokowej 1,6 litra z turbodoładowaniem, zapewniających nie tylko niezwykle niskie zużycie paliwa, ale również wysoki komfort jazdy (w przypadku silników o mocy do 200 KM).

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze