X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Clio Grandtour - można już zamawiać

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-04
Strona główna -> Renault -> Clio -> 5 (2012-dziś)

Nowe Clio Grandtour - można już zamawiać

Badania wskazują, że posiadacze kombi cenią sobie stylistykę sportowych aut.

Nowe Renault Clio Grandtour wzorowane jest na ich wyjątkowym stylu, wzbogaconym o funkcjonalność. Nowe Renault Clio Grandtour ma takie same dynamiczne cechy co wersja 5-drzwiowa. Clio Grandtour wchodzi na polski rynek, ceny modelu zaczynają się od 43 950 zł.

W gamie oferowanej na polskim rynku dostępne są trzy wersje wyposażenia, dwa silniki benzynowe 1.2 16V 75 i Energy TCe90 oraz dwa wysokoprężne dCi 75 i Energy dCi 90. Klienci mogą już składać zamówienia. Pierwsze samochody spodziewane są w  salonach Autoryzowanych Partnerów Renault z końcem marca.

Rozstaw osi jest taki sam jak w wersji 5-drzwiowej, ale zwis tylny jest wydłużony o 201 mm i ma 823 mm. Całkowita długość samochodu wynosi 4,262 m. Nowe Renault Clio Grandtour jest stylowym, a zarazem kompaktowym i pojemnym kombi. Samochód ma długą maskę z dużym logo marki i tył z wyraźnie zarysowanymi nadkolami. Z boku jego sylwetka jest wydłużona, a tylna szyba jest ustawiona bardziej pionowo, co podkreśla pojemność bagażnika. Klamki, podobnie jak w Nowym Clio, są ukryte przy tylnych słupkach. Słupki drzwi, również środkowe, płynnie przechodzą w szyby, tworząc wrażenie harmonii.

Konstrukcja Nowego Renault Clio Grandtour o jeszcze bardziej funkcjonalnym charakterze niż w wersji 5-drzwiowej Renault Clio została zaprojektowana z myślą o klientach lubiących wyrazistą stylistykę i przywiązanych do praktycznych rozwiązań. Przednia część kabiny jest bardzo starannie zaprojektowana, a do bagażnika o pojemności 443 dm3 VDA jest łatwy dostęp. Objętość bagażnika wynosi zatem o 130 dm3 (30%) więcej w porównaniu z i tak dużym bagażnikiem w wersji 5-drzwiowej. Znacznie obniżono też wysokość progu bagażnika. Dzięki funkcji płaskiej podłogi i możliwości złożenia oparcia przedniego fotela pasażera uzyskano rekordową długość powierzchni ładunkowej. Cecha ta, występująca wyłącznie w Nowym Renault Clio Grandtour, jest w tym segmencie bardzo ważnym atutem.

 

źródło: Renault

Komentarze