X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe BMW X4 - dane techniczne

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2014-05-28
Strona główna -> BMW -> Z4 -> E89 (2009-dziś)

Nowe BMW X4 - dane techniczne

średnie zużycie paliwa: 8,3-5,2 l/100 km; emisja CO2: 193-138 g/km

łączy w sobie typowe cechy odnoszącej nieprzerwanie sukcesy rodziny BMW X ze sportową elegancją klasycznego samochodu coupe. Modelem X4 BMW wprowadza teraz swoją jedyną w swoim rodzaju koncepcję Coupe Sportowo-Aktywnego. Ten sportowy charakter podkreślać będzie szeroka paleta najnowocześniejszych, wysokowydajnych silników, napęd na cztery koła xDrive oraz ekskluzywne seryjne wyposażenie, jak np. zmienny sportowy układ kierowniczy, Performance Control, 18-calowe koła aluminiowe, sportowa kierownica obita skórą, wyposażona w łopatki do zmiany biegów, ksenonowe lampy główne i diodowe lampy przeciwmgłowe.

Ekstrawertyczny, dynamiczny wygląd. Nowe BMW X4 bazuje technicznie na BMW X3, ale cechuje się własnym, sportowym charakterem i jeszcze wyższą – wyraźnie! – dynamiką. Widoczne to jest już w przednim pasie auta: wysunięte szeroko na boki, wielkie wloty powietrza i charakterystyczne linie w przednim zderzaku sprawiają, że BMW X4 ze swymi typowymi dla BMW, podwójnymi lampami głównymi (na życzenie diodowymi LED) i diodowymi lampami przeciwmgłowymi już na pierwszy rzut oka wygląda na dominatora dróg. Linia dachu osiąga najwyższy punkt nad głową kierowcy, a potem subtelnie opada aż po krawędź klapy bagażnika – co podkreśla nowę form typową dla nadwozi coupe. Typowa dla BMW boczna linia jest w X4 po raz pierwszy dwudzielna. Jej jedna część wspina się stromo od przednich nadkoli po tylne klamki, podczas gdy druga podkreśla muskularne kształty tylnych błotników. Także tylny pas z lampami zespolonymi o kształtach litery L, zasilanymi diodami LED, o ekskluzywnym designie X4 i dyfuzorowe wykończenie zderzaka sprawiają, że nawet stojąc, nowe BMW X4 robi wrażenie swą dynamiką. W porównaniu z BMW X3 siedziska przednie są tu umieszczone niżej o 20 mm, a tylna kanapa swą formą sugeruje dwuosobowy charakter. Razem sprawia to, że równie znakomite jakościowo i ekskluzywne wnętrze podkreśla styl coupe w nowym BMW X4. Zarazem jednak X4 zapewnia obfitość miejsca dla nawet pięciu osób, a dzięki seryjnie dzielonemu w proporcji 40:20:40 oparciu kanapy, także wysoką funkcjonalność.

Maksimum mocy przy maksymalnej kulturze pracy. Do pełnego temperamentu charakteru nowego BMW X4 doskonale pasują silniki, które można do niego wybrać: 3 benzynowe i 3 turbodiesle, wszystkie z rodziny BMW EfficientDynamics. Można wybierać wśród mocy od 135 kW/184 KM do 230 kW/313 KM – a wszystkie spełniają normę emisji spalin EU6.

W tych ultranowoczesnych silnikach technologia BMW TwinPower Turbo jest gwarancją znakomitych osiągów przy najniższym możliwym zużyciu paliwa. I tak najmocniejszy silnik benzynowy w modelu X4 xDrive35i, 6-cylindrowa jednostka o pojemności 3,0 l, rozwija moc 225 kW306 KM i 400 Nm momentu obrotowego, a zużywa przy tym (miasto/trasa/średnia) 10,7/6,9/8,3 l/100 km i emituje średnio 193 g/km CO2. Model ten potrzebuje na rozpędzenie się do 100 km/h 5,5 s.

Potęga i oszczędność oraz niska emisja to także cechy modelu X4 xDrive35d. Rozwijając moc 230 kW/313 KM i moment obrotowy 630 Nm, zużywa on 6,7/5,5/6,0 l/100 km i emituje średnio 157 g/km. Ten 6-cylindrowy silnik R6 rozpędza auto do 100 km/h w 5,2 s. Najlepsze wyniki pod względem spalania i emisji uzyskuje jednak nowa generacja dwulitrowych turbodiesli. Np. w modelu X4 xDrive20d o mocy 140 kW/190 KM i momencie 400 Nm z automatyczną 8-stopniową skrzynią biegów Steptronic zużywa on 5,8-5,7/5,1-5,0/5,4-5,2 l/100 km i emituje 141-138 g/km.

« < 1 2 3 > »

Komentarze