X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe BMW X1, rok modelowy 2012

2012-05-04
Strona główna -> BMW -> X1

W ofercie wyposażenia opcjonalnego znalazła się cała gama systemów asystenckich i usług mobilnych pakietu BMW ConnectedDrive: asystent świateł drogowych (High-Beam Assistant), reflektory adaptacyjne (Adaptive Headlights), kamera cofania, tempomat z funkcją automatycznego hamowania, dostęp do Internetu, rozszerzona integracja smartfonów i odtwarzaczy dźwięku, informacja o ruchu drogowym w czasie rzeczywistym (Real Time Traffic Information), a także aplikacje BMW pozwalające na odbiór radia internetowego oraz korzystanie z serwisów Facebook lub Twitter.
 
Warianty modelowe:
BMW X1 xDrive28i: technologia BMW TwinPower Turbo ze sprężarką twin-scroll, bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Direct Injection), zmiennymi fazami rozrządu VALVETRONIC oraz bezstopniową regulacją faz rozrządu VANOS,
pojemność skokowa 1997 cm3, moc 180 kW/245 KM przy 5000 – 6500 obr/min, maksymalny moment obrotowy 350 Nm przy 1250 – 4800 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 6,1 s (z przekładnią automatyczną 6,5 s), prędkość maksymalna 240 km/h,
średnie zużycie paliwa 7,7 – 7,8 l/100km (7,2 – 7,3 l/100km)
emisja CO2 179 – 182 g/km (168 – 171 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 xDrive20i: czterocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią BMW TwinPower Turbo ze sprężarką twin-scroll, bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Direct Injection), zmiennymi fazami rozrządu VALVETRONIC oraz bezstopniową regulacją faz rozrządu VANOS,
pojemność skokowa 1997 cm3, moc 135 kW/184 KM przy 5000 – 6250 obr/min, maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1250 – 4500 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 7,8 s (z przekładnią automatyczną 7,9 s), prędkość maksymalna 215 km/h,
średnie zużycie paliwa 7,5 – 7,7 l/100km (7,1 – 7,3 l/100km)
emisja CO2 176 g/km (167 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

BMW X1 sDrive20i: czterocylindrowy rzędowy silnik benzynowy z technologią BMW TwinPower Turbo ze sprężarką twin-scroll, bezpośrednim wtryskiem paliwa (High Precision Direct Injection), zmiennymi fazami rozrządu VALVETRONIC oraz bezstopniową regulacją faz rozrządu VANOS,
pojemność skokowa 1997 cm3, moc 135 kW/184 KM przy 5000 – 6250 obr/min, maksymalny moment obrotowy 270 Nm przy 1250 – 4500 obr/min,
przyspieszenie 0 – 100 km/h 7,4 s (z przekładnią automatyczną 7,7 s)
prędkość maksymalna 220 km/h,
średnie zużycie paliwa 6,9 – 7,1 l/100km (6,7 – 6,8 l/100km),
emisja CO2 162 g/km (157 g/km), norma czystości spalin Euro 5.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze



Nermin: Najsłabsza BM'ka jaką widziałem. Nie ma nic wspólnego z prawdziwymi BMW...
2012-05-04 |  20:56:13