X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

nowe Audi A6 allroad quattro dane techniczne

2012-07-10
Strona główna -> Audi -> A6 Allroad -> C7 (2012-dziś)

Stal hartowana podczas formowania na prasie została zastosowana w słupkach B, w połączeniu przedniej części nadwozia z przedziałem pasażerskim oraz w słupkach A. Wykorzystano ją także w konstrukcji łuku dachowego, tunelu środkowego, w progach bocznych, w połączeniu progów z tylną częścią samochodu oraz w podłodze pojazdu. Ponadto Audi w wielu miejscach stosuje tak zwane tailored blanks - blachy o różnej grubości w obrębie jednego elementu konstrukcji.

Kolejne zalety: sztywność, komfort akustyczny i bezpieczeństwo
Oprócz małego ciężaru karoseria A6 allroad quattro posiada wiele innych zalet. Osiąga najlepsze w swojej klasie wyniki w dziedzinie statycznej i dynamicznej sztywności skrętnej, co wpływa na doskonałej jakości montaż nadwozia, jego precyzyjne właściwości jezdne i bardzo niski stopień hałasu podczas jazdy. Hydraulicznie amortyzowane łożyska tylnej osi również sprawiają, że wnętrze samochodu jest komfortowe akustycznie i wolne od drgań. W przedniej szybie standardowo zamontowana jest specjalna warstwa z tworzywa sztucznego tłumiącą hałas, a każde drzwi posiadają trzy paski uszczelniające.

Współczynnik Cw dla Audi A6 allroad quattro równa się 0,31. Przy powierzchni czołowej wynoszącej 2,36 m2, wyraźnie pokonuje swojego poprzednika w dziedzinie oporu powietrza. Osłony podłogi regulują przepływ powietrza w optymalny sposób. Również w przedziale silnika cyrkulacja powietrza odbywa się z niewielkimi stratami.

W dziedzinie bezpieczeństwa biernego, karoseria również osiąga najlepsze wyniki. Adaptacyjny system ochrony pasażerów, dzięki precyzyjnemu współdziałaniu jego elementów i połączeniu z systemem bezpieczeństwa Audi pre sense, oferuje najlepszą z możliwych ochronę we wnętrzu samochodu.

Elementy składowe systemu to dwie czołowe poduszki bezpieczeństwa, dwie poduszki boczne w oparciach przednich foteli (opcjonalnie także w oparciach tylnych siedzeń), poduszki zamontowane w ramie dachu, integralny system zagłówków Audi oraz elektryczne ograniczniki siły napięcia pasów foteli przednich. Uchwyty Isofix do mocowania fotelików dziecięcych na tylnych siedzeniach stanowią wyposażenie seryjne.

Krawędzie nadkoli, zderzaki i progi samochodu mają nakładki wykonane z tworzywa w kolorze kontrastowym. Opcjonalnie dostępna jest także wersja w jednolitym kolorze z aluminiowymi wykończeniami. Specjalnie na potrzeby tego modelu, Audi przygotowało nowy kolor lakieru - Javabraun.

Bagażnik ma pojemność 565 litrów, która przy złożonej tylnej kanapie wzrasta do 1680 litrów.

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze