X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Audi A6 allroad - Avant dane techniczne

2012-03-08
Strona główna -> Audi -> A6 Allroad -> C7 (2012-dziś)

Nowe Audi A6 allroad - Avant na drogi i bezdroża

Już poprzednie generacje allroad quattro z roku 2000 i 2006 cieszyły się dużym powodzeniem wśród klientów.

Trzecia generacja z pewnością odniesie taki sam sukces. Nowe Audi A6 allroad quattro dzięki swoim uniwersalnym zdolnościom rozszerza możliwości wykorzystania A6 Avant: dojedzie nawet tam, gdzie nie ma już asfaltowych dróg. W porównaniu z poprzednim modelem jego osiągi poprawiły się a zużycie paliwa spadło nawet o 20 procent.

Nadwozie i wygląd zewnętrzny. Nowe A6 allroad quattro ma długość 4,94 metra, szerokość 1,90 metra i wysokość 1,47 metra i jest o kilka milimetrów większe od A6 Avant. Jego nadwozie wykonano w około 20 procentach z aluminium zgodnie ze znaną z limuzyny zasadą lekkiej konstrukcji Audi ultra. W porównaniu z poprzednim modelem nowe A6 allroad quattro waży nawet o 70 kilogramów mniej.

Audi A6 allroad quattro ma sportową sylwetkę i wyważone proporcje. Ostro wykreślone krawędzie dzielą pełne napięcia płaszczyzny, a linia dachu kończy się mocno pochylonym słupkiem D. Reflektory i tylne światła dostępne są opcjonalnie w innowacyjnej technologii LED. Dla świateł ksenonowych plus można wybrać system adaptive light, oświetlający drogę odpowiednio do sytuacji.

Nadwozie nowego A6 allroad quattro jest podniesione sześć centymetrów wyżej, niż nadwozie A6 Avant. Szczegółami różniącym allroad quattro od „normalnego” wariantu są progi ze specjalnymi nakładkami, szersze błotniki i osłona chłodnicy Singleframe z pionowymi listwami. Podwozie z przodu i z tyłu chronione jest przez osłony ze stali nierdzewnej. Układ wydechowy kończy się dwiema dużymi, spłaszczonymi końcówkami rur.

Krawędzie nadkoli, zderzaki i progi pokryte są lakierem w kontrastowym kolorze. Na życzenie Audi oferuje także pełną powłokę lakierniczą w połączeniu z pakietem Aluminium Exterieur. Kolor lakieru brązowy Java został zarezerwowany wyłącznie dla nowego A6 allroad quattro.

Wnętrze i bagażnik. Dzięki rozstawowi osi 2,91 metra wnętrze Audi A6 allroad quattro jest bardzo przestronne. Dominuje w nim elegancja, ergonomia jest wprost wzorcowa a jakość wykonania utrzymana na najwyższym poziomie. System obsługi MMI został rozszerzony o funkcję informacji o kącie pochylenia samochodu. Przyciski MMI posiadają aluminiowe nakładki. System MMI należy do wyposażenia standardowego, podobnie jak komputer pokładowy z programem ułatwiającym efektywną jazdę. Rozbudowany pakiet poduszek powietrznych, pasów bezpieczeństwa i zagłówków pozwala zminimalizować skutki wypadków.

Optyczne różnice w stosunku do A6 Avant można zauważyć na podłodze i tablicy rozdzielczej, utrzymanych w czarnym kolorze. Kolejne cechy charakterystyczne dla allroad quattro to kolor tapicerki brązowy Santos oraz opcjonalne aplikacje dekoracyjne z aluminium. Listwy na progach, również wykonane z aluminium, zdobią napisy „allroad”.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze