X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowe Audi A5 i Audi S5 Sportback

2016-09-07
Strona główna -> Audi -> A5

Infotainment i Audi connect. Najwyższej klasy wyposażeniem oferowanym przez Audi jest nawigacja MMI Navigation plus z panelem dotykowym MMI touch. Obejmuje między innymi pamięć flash 10 GB, napęd DVD, usługi Audi connect na trzy lata, do pięciu bezpłatnych uaktualnień nawigacji oraz monitor o przekątnej 8,3 cala i rozdzielczości 1024 x 480 pikseli. Nawigacja MMI Navigation plus ściśle współpracuje z wieloma systemami wsparcia i bezpieczeństwa.

Audi smartphone Interfejs integruje smartfony z systemem iOS lub Android ze specjalnie dla nich stworzonym środowiskiem w Audi MMI. Audi Phone Box łączy smartfona z anteną samochodową i w ten sposób zapewnia lepszą jakość odbioru. Ponadto pozwala na bezprzewodowe, indukcyjne ładowanie smartfonu zgodnie ze standardem Qi. Sprzęt nagłaśniający Bang & Olufsen Sound System z nowatorskim dźwiękiem 3D oferuje kierowcy wrażenia podobne do tych jakich może doświadczyć siedząc w sali koncertowej. Zastosowany wzmacniacz zasila 19 głośników o mocy 755 W. Tablet Audi jest natomiast elastycznym rozwinięciem Rear Seat Entertainment, wewnątrz i na zewnątrz auta.

Systemy wspierające kierowcę. Nowe Audi A5 Sportback posiada szeroką gamę systemów wsparcia kierowcy. Inteligentna kombinacja różnych technik zwiększa bezpieczeństwo, komfort i wydajność. Jednocześnie Audi wykonuje następny krok w kierunku jazdy autonomicznej. Przy tym centralną pozycję zajmuje adaptacyjny tempomat z automatyczną regulacją odległości między poruszającymi się pojazdami adaptive cruise control (ACC) Stop&Go wraz z asystentem jazdy w korkach. Odciąża on kierowcę w powolnym ruchu do prędkości 65 km/h, samodzielnie zwalnia i przyspiesza oraz na dobrze ukształtowanych drogach przejmuje również czasowo kierowanie pojazdem. Predyktywny asystent wydajności analizujący informacje GPS z pobliskiego otoczenia, dzięki dopasowanym wskazówkom pomaga oszczędzać paliwo podczas jazdy – wyjątkowa funkcja w tym segmencie.

Asystent unikania kolizji podejmuje działanie, jeżeli trzeba objechać przeszkodę, aby uniknąć wypadku. Przy pomocy danych z kamery przedniej, systemu ACC i czujników radarowych w ułamkach sekundy asystent oblicza właściwą trasę. Inne systemy wsparcia jak asystent skrętu, asystent parkowania, asystent ruchu poprzecznego z tyłu, ostrzeżenie przed wysiadaniem, rozpoznawanie znaków drogowych oparte na kamerze, Audi active lane assist oraz Audi side assist uzupełniają ofertę tego modelu.

Podwozie. Szeroki rozstaw kół i stosunkowo duży rozstaw osi tworzą jedną z podstaw do sportowego dopasowania podwozia. Koła z przodu mają rozstaw 1587 milimetrów i 1568 milimetrów z tyłu, natomiast rozstaw osi to 2824 milimetrów. Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję pięciowahaczową, natomiast przy osi tylnej konstrukcja pięciowahaczowa zastąpiła oś z czterema wahaczami, stosowaną w poprzednim modelu. Adaptacyjne amortyzatory dostępne opcjonalnie, powiązane z seryjnym systemem wyboru dynamiki jazdy Audi drive select, oferują dynamiczną i komfortową jazdę. Nowy, elektromechaniczny układ wspomagania kierownicy poprawia wyczucie drogi i dokładność kierowania. Opcjonalnie dostępny jest dynamiczny układ kierowniczy, który może zmieniać swoją charakterystykę pracy zależnie od prędkości i kąta skrętu.

« < 1 2 3 > »

Komentarze