X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa oferta Opla Astra 2012

2012-06-18
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Pięciodrzwiowa Astra i model Sports Tourer zyskały nowy wygląd, a dzięki temu nabrały jeszcze bardziej młodzieńczego, sportowego, a jednocześnie ekskluzywnego charakteru. Dotyczy to także nowej, czterodrzwiowej Astry sedan. Zespół projektantów Opla skoncentrował się na przodzie pojazdu. Dolnej osłonie chłodnicy dodano więcej wyrazistości, inspirując się wprowadzonym niedawno modelem Astry GTC, którego siatkę osłony cechuje technicznie precyzyjniejsza stylistyka. Przy górnej kracie wlotu powietrza umieszczono bardziej widoczną chromowaną listwę w kształcie skrzydła o trójwymiarowej głębi. Znajduje się ona bliżej środka, dzięki czemu sprawia wrażenie, jakby unosiła się nad kratą. Czarne akcenty przy przednich reflektorach zapewniły światłom modelu „Essentia” w podstawowej wersji sportowy design, co do tej pory było dostępne jedynie w wyższych wersjach modelu.

Wyrzeźbiona na nowo wnęka na tablicę rejestracyjną w tylnej części pięciodrzwiowej Astry optycznie poszerza jej sylwetkę. W modelu pięciodrzwiowym oraz w Sports Tourer efekt optycznego poszerzenia został osiągnięty poprzez dodanie nowego chromowanego pasa na zderzaku, tuż pod wnęką na tablicę rejestracyjną.

GTC z silnikiem diesla BiTurbo o dużej mocy zyskał jeszcze bardziej sportowy i ostrzejszy wygląd, który zmienia się nieznacznie w zależności od modelu. Przednia maskownica w wersjach Astry GTC wyposażonych w BiTurbo podkreśla ich wysokie osiągi i bardziej agresywną naturę. Górna krata wlotu powietrza ma taki sam kształt jak w Astrze GTC, ale jej przedni pas zawsze jest w kolorze nadwozia. Również w dolnym obszarze wlotu powietrza dodano nieco sportowych elementów. Miejsce, w którym łączą się centralna krata wlotu powietrza i kraty boczne, kształtem przypomina płetwy rekina, przez co samochód zyskał bardziej agresywny wygląd niż konwencjonalne modele Astry. Obramowanie okien bocznych wzbogacono o chromowane akcenty. Dwie rury wydechowe i rzucający się w oczy kształt tylnego zderzaka dodają pojazdowi jeszcze więcej muskulatury.

Wnętrza pięciodrzwiowej Astry, modelu Sport Tourer i czterodrzwiowego sedana zyskały sportowy wygląd, dużo żywszy i bardziej urozmaicony dzięki zastosowaniu nowych materiałów, kolorów i elementów dekoracyjnych z nowym błyszczącym lakierem. W modelach wyposażonych w BiTurbo kruczoczarny materiał lub skóra zostały zestawione z krawędziami siedzeń w kolorze Magic Red. Na fotelach, drzwiach i obudowie drążka skrzyni biegów zastosowano takie same przeszycia i ściegi w odcieniu czerwieni, co dodaje sportowego charakteru całemu wnętrzu. Pozostałe sportowe wyposażenie wnętrza BiTurbo to skórzana, spłaszczona w dolnej części kierownica i specjalne dywaniki podłogowe z czerwonymi obwódkami.

Nabywcy Astry mogą się teraz cieszyć również nową stylistyką kół. Nowe 17-calowe felgi z lekkich metali stanowią standardowe wyposażenie wersji „Sport”. Opcjonalnie można zastąpić je nowymi, stylowymi pięcioramiennymi 18- lub 19-calowymi felgami z lekkich metali, o podwójnych ramionach. Ponadto w Astrze debiutują nowe sportowe wieloramienne kołpaki.

Astra kontynuuje historię sukcesu kompaktowej linii Opla
Z nową linią Astry o znacznie podniesionej wydajności Opel może kontynuować sukcesy swojego wielokrotnie nagradzanego kompaktowego bestsellera. Zdobył on m.in. prestiżową niemiecką nagrodę Golden Steering Wheel (2009), a niedawno otrzymał najlepszą notę w Raporcie Dekra 2012, oceniającym usterkowość używanych samochodów.

Rodzina modeli Astra ma kluczowe znaczenie dla marki. Około jedna trzecia sprzedanych przez Opla samochodów to właśnie Astry. Obecnie Opel produkuje dziesiątą generację samochodów kompaktowych i czwartą generację Astry, dzięki której zyskał więcej niż 641 000 klientów w całej Europie. Wszystko to dzięki wprowadzonej na rynek jesienią 2009 roku pięciodrzwiowej wersji Astry, modelowi Sports Tourer, który dołączył do niej rok później, a także trzydrzwiowej wersji GTC Coupé z roku 2011. W konsekwencji Astra jest trzecim (a drugim w Niemczech) pod względem popularności samochodem w rankingach sprzedaży w największym segmencie pojazdów w Europie, który stanowi około jedną czwartą całego rynku.

Ceny nowej linii Opla Astry zaczynają się od 63 500 zł. (zalecana cena Polsce z VAT) za pięciodrzwiową wersję podstawową. Ceny Astry w wersji sedan zostaną ogłoszone w Polsce pod koniec czerwca.

 

źródło: General Motors

« < 1 2 3 > »

Komentarze