X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa oferta Opla Astra 2012

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-06-18
Strona główna -> Opel -> Astra -> J (2009-dziś)

Nowa oferta Opla Astra

Większa różnorodność, więcej silników i więcej funkcji high-tech.

Nowy sedan o świeżej sylwetce, z nowoczesnymi silnikami o dużej mocy i systemami wspomagania wzbogaca ofertę udanych i wielokrotnie już nagradzanych modeli kompaktowych. Auta z nowej linii Astry są jeszcze bardziej sportowe i różnorodne. Ostrzejsza stylistyka sylwetki oraz wnętrza podkreśla sportowy charakter i techniczny potencjał tych pojazdów. Zróżnicowana oferta Astry — oprócz nowego sedana obejmująca także wariant pięciodrzwiowy, kombi Sports Tourer, trzydrzwiowe coupé GTC oraz wersję OPC o wysokich osiągach — jest wreszcie kompletna.

Prezes firmy Opel, Karl-Friedrich Stracke, powiedział: „Nowa linia Opla Astry to bardzo udany wstęp do tworzenia szerszego spektrum modeli oraz bardziej rozbudowanej oferty wysoce wydajnych silników i innowacyjnych technologii wspomagających. Poprzez ostrzejszą, unowocześnioną sylwetkę chcieliśmy podkreślić nasze plany dotyczące zastosowania budzących największe emocje rozwiązań niemieckiej inżynierii w bardzo konkurencyjnym segmencie samochodów kompaktowych”.

Wspomniane plany znajdują odzwierciedlenie w zastosowaniu nowoczesnych silników, które teraz zwiększają — a będą zwiększać także w ciągu najbliższych sześciu miesięcy — i tak już  zróżnicowane pod względem wydajności spektrum jednostek napędowych dostępnych w ofercie Astry. Nowa Astra OPC, dostępna już w wersji z silnikiem benzynowym o pojemności 2 l i turbodoładowaniem, zapewnia mnóstwo emocjonujących przeżyć za kierownicą. Moc 206 kW/280 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm sprawiają, że jest to nie tylko najsilniejszy, ale również najszybszy z dotychczasowych modeli Astry: maksymalna prędkość tej wersji coupé wynosi 250 km/h, a przyspieszenie od zera do 100 km/h trwa zaledwie 6 sekund.

Najszybszy w historii model Astry z silnikiem diesla będzie dostępny od jesieni. Nowy 2.0 BiTurbo CDTI o mocy 143 kW/195 KM i imponującym  momencie obrotowym 400 Nm jest znany z modelu Insignia, ale dopiero teraz tę zaawansowaną technologię sekwencyjnych silników BiTurbo zastosowano w segmencie produkowanych masowo aut kompaktowych. Doładowywany za pomocą dwóch współpracujących turbosprężarek silnik zapewnia doskonałe osiągi przy małym zużyciu paliwa i będzie dostępny w Astrze GTC. Umożliwi to wybór silnika diesla o wysokiej wydajności, który nie ma sobie równych w segmencie aut kompaktowych.

Opel wprowadził również ulepszenia w już istniejącym 1,4-litrowym turbodoładowanym silniku benzynowym o mocy 103 kW/140 KM. Silnik ten wzbogacono o funkcję Overboost, która pozwala chwilowo zwiększyć (o dodatkowe 10 procent) moment obrotowy z 200 Nm do 220 Nm, co bardzo przydaje się, na przykład, podczas wyprzedzania.

Pełen zakres: od ecoFLEX z emisją CO2  tylko 99g/km, do wysokiej klasy wariantu OPC
Nowa oferta Astry jest w stanie spełnić nawet najwyższe wymagania klientów w zakresie jednostek napędowych: od najbardziej wydajnych modeli Astry, takich jak 1.7 CDTI ecoFLEX (81 kW/110 KM i 96 kW/130 KM) z emisją CO2 tylko 99 g/km (3,7 l/100 km), aż po najsilniejszą Astrę w wersji diesel, z nowym silnikiem BiTurbo CDTI o mocy 195 KM i najmocniejszy w historii model, czyli nową Astrę OPC o mocy 280 KM.  Ponadto wprowadzone na początku 2012 roku wersje turbodoładowanego silnika LPG o pojemności 1,4 l (103 kW/140 KM) sprawiły, że wybór jednostek napędowych dostępnych w ofercie Astry wyróżnia się w segmencie aut kompaktowych pod względem zróżnicowania. Oferta ta zostanie jeszcze uzupełniona o silnik benzynowy nowej generacji SIDI (Spark Ignition Direct, o zapłonie iskrowym z bezpośrednim wtryskiem) ECOTEC o pojemności 1,6 l, z turbodoładowaniem, gwarantujący nie tylko ultra efektywność jednostki, ale również wysoki komfort prowadzenia.

« < 1 2 3 > »

Komentarze