X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Opel Cascada Turbo

2013-12-16
Strona główna -> Opel -> Cascada

Nowa mocna wersja silnikowa kabrioletu

Opel Cascada Turbo o mocy 200 KM już od 126 200 PLN

Jeszcze mocniejszy, bardziej atrakcyjny i nowocześniejszy: Opel Cascada jest teraz dostępny także z silnikiem 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo w wersji o mocy 147 kW/200 KM. Turbodoładowana jednostka nowej generacji to flagowy silnik w ofercie tego modelu. Dzięki funkcji overboost rozwija on imponujące 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Najmocniejsza Cascada w wersji Cosmo z podstawowym wyposażeniem kosztuje 126 200 PLN.

Wśród nowych opcji znalazły się między innymi dwa nowe kolory nadwozia z kolekcji przygotowanej na 2014 r. Do dotychczas oferowanych dziesięciu lakierów dołączyły elegancka szmaragdowa zieleń (Emerald) i klasyczny odcień srebra (Magnetic). Ponadto wysokiej jakości miękki dach tego całorocznego kabrioletu, otwierający się nawet w czasie jazdy z prędkością do 50 km/h w ciągu 17 sekund, można teraz zamówić w jeszcze jednym, czwartym kolorze — Khaki Grey. W kokpicie Cascady zainstalowano supernowoczesny, przyjazny dla użytkownika i szybki system multimedialny IntelliLink. Dzięki niemu kierowca i pasażerowie mogą połączyć swoje smartfony z samochodem.

„Cascada, czyli obecny na rynku od wiosny całoroczny kabriolet na wszystkie pory roku, oferuje teraz jeszcze większy wybór wyposażenia, w tym nowy flagowy silnik, wyznaczający trendy system multimedialny IntelliLink i eleganckie kolory” — mówi Peter Küspert, członek zarządu w firmie Opel odpowiedzialny za sprzedaż. „Teraz już na pewno wszyscy potencjalni nabywcy kabrioletów mogą rozważać zakup naszego modelu i dopasować go do swoich potrzeb i życzeń. Jednocześnie po raz kolejny pokazaliśmy, że oferujemy innowacyjne technologie w atrakcyjnych pakietach i bardzo przystępnych cenach”.

1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo: potężny moment obrotowy przy umiarkowanym zużyciu paliwa. 147 kW/200 KM, 300 Nm maksymalnego momentu obrotowego dzięki funkcji overboost i prędkość maksymalna 235 km/h — oto osiągi Cascady z silnikiem 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo z rodziny jednostek napędowych Opla nowej generacji. Silnik miał światową premierę w kabriolecie Opla na tegorocznych targach IAA i można już na niego składać zamówienia. Silnik to jedna z zaprojektowanych od nowa czterocylindrowych jednostek z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Ten drugi w kolejności nowy wariant jest najmocniejszym z silników Opla o pojemności 1,6 litra. Wyposażona w niego Cascada wyróżnia się wzorcową elastycznością, przyspieszając od 80 do 120 km/h w zaledwie 9,2 sekundy na piątym biegu. Mimo tak imponujących osiągów ten średniej wielkości kabriolet spala tylko 6,7 litra paliwa na 100 kilometrów w cyklu mieszanym (przy emisji CO2 wynoszącej 158 g/km).

Nowy silnik 1.6 ECOTEC Direct Injection Turbo o mocy 147 kW/200 KM jest flagową jednostką napędową Cascady, dostępnej obecnie z czterema różnymi silnikami benzynowymi. Oprócz niego w ofercie są też silniki 1.4 o mocy 88 kW/120 KM lub 103 kW/140 KM oraz 1.6 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, o mocy 125 kW/170 KM. Dostępne silniki wysokoprężne to dwulitrowy turbodiesel o mocy 121 kW/165 KM oraz również dwulitrowy BiTurbo CDTI rozwijający moc 143 kW/195 KM. Obydwa silniki zużywają zaledwie 5,2 litra oleju napędowego na 100 kilometrów i emitują CO2 w ilości 138 g/km, dzięki czemu z powodzeniem spełniają wymagania niemieckiej klasy efektywności energetycznej A.

« < 1 2 > »

Komentarze