X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa Mazda6 - dane techniczne, wyposażenie

2012-08-28
Strona główna -> Mazda -> 6 -> 3 (2012-dziś)

Zagospodarowanie przestrzeni. W dynamicznym i eleganckim nadwoziu, powstałym zgodnie z motywem projektowym KODO, kryje się przestronne i komfortowe wnętrze. Pracom związanym z zagospodarowaniem przestrzeni przyświecały dwa główne cele. Pierwszym było stworzenie przestronnej, komfortowej kabiny, dokładnie spełniającej założenia filozofii designu KODO. Drugim celem było dopracowanie interfejsu człowiek – maszyna (Human Machine Interface - HMI), aby stworzyć otoczenie, w którym kierowca może poczuć się w pełni komfortowo. Zagospodarowanie przestrzeni nowej Mazdy6 spełnia wszystkie te cele i zapewnia kierowcy i pasażerom doskonałą atmosferę, w której w pełni mogą czerpać „radość z jazdy”.

Przestronna, komfortowa kabina, spełniająca założenia KODO.Rozstaw osi o długości 2830 mm to mnóstwo przestrzeni z tyłu i przestronne wnętrze. Duże, 19-calowe koła sprawiają wrażenie stabilności. W porównaniu z poprzednim modelem, przednie koła przesunięto do przodu o 100 mm w stosunku do słupka przedniego, co skróciło przedni zwis. Tył jest także krótszy niż w poprzednim modelu.


Szerokość na wysokości ramion wynosząca 1450 mm z przodu (o 20 mm więcej niż w poprzednim modelu) i duże zaokrąglenie konsoli środkowej zapewniają komfort pasażerom. Tylne fotele oferują dużą przestrzeń na nogi, o 43 mm większą na wysokości kolan niż w poprzednim modelu i jedną z największych w segmencie. Przestrzeń na nogi wynosi 984 mm, 37 mm więcej niż w poprzednim modelu. Długość poduszki tylnych foteli wzrosła o 20 mm, a długość oparcia o 33 mm. Tylny podłokietnik zwiększył się o 60 mm.


Bagażnik projektowano z myślą o ergonomii. Szerokość górnego otwarcia jest większa o 32 mm niż w poprzednim modelu, co ułatwia załadunek. Konstrukcja zawiasów ułatwia otwieranie i zamykanie bagażnika.

Otoczenie kierowcy. Regulowany fotel i dwupłaszczyznowa regulacja kierownicy pozwalają precyzyjnie dopasować pozycję jazdy. Sterowanie przełącznikami umożliwia intuicyjną kontrolę wielu funkcji, takich jak system audio, system nawigacji czy czułość wycieraczek. Informacje o trasie ukazują się na 3,5-calowym wyświetlaczu informacyjnym. Informacje nawigacji prezentowane są na 5-calowym wyświetlaczu na panelu środkowym. Dzięki podzieleniu informacji na kategorie i prezentowanie ich na dwóch oddzielnych wyświetlaczach wzrosła ich czytelność i łatwość obsługi.

Dynamika jazdy. Imponujące osiągi i precyzyjne prowadzenie. Jeśli chodzi o dynamikę jazdy, celem było zapewnienie niesamowitych wrażeń z jazdy, osiągalnych jedynie wtedy, gdy samochód i kierowca tworzą jedność. Liniowe reakcje na działania kierowcy są podstawą przyjemności z jazdy, a pełnej radości nie można osiągnąć samą szybkością czy mocą. Taka motywacja towarzyszyła wdrożeniu TECHNOLOGII SKYACTIV w całym samochodzie, w tym w silniku, skrzyni biegów, nadwoziu i podwoziu.

Inżynierowie Mazdy skoncentrowali się na zapewnieniu wyjątkowego poziomu osiągów poprzez system sterowania reagujący na intencje kierowcy.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze



bb: Ciekawe na ile wycenią sobie ten plastykowy badziew japonczyki,ja bym to cenił na ok.80 max 90 patoli więcej nie warta z tym śmiesznym silniczkiem.
2012-09-27 |  20:44:57
polak: do: bb Chyba nie miałeś okazji jeżdzić takim cudeńkiem, a jak się domyślam sam pewnie jeżdzisz passatkiem, autem produkowanym specjalnie dla chłopków.
2012-10-19 |  14:47:27
Berek: do: polak Zastanawia mnie dlaczego wielbiciele japońszczyzny jak mają porównać coś z najgorszego, nieudanego i brzydkiego to piszą o vw passatach lub golfach. zobacz "panie japończyk" że to jedne z lepszych aut. najwięcej firm kupuje passaty jako auta flotowe. zobacz ile tych "pięknych" mazd jeździ ...rozwiń po europejskich drogach. kilka procent? jak już się zaczną psuć to mało kto ma kasę na naprawę, no chyba że sprzeda dom, nerkę i żonę przy okazji. pozdrawiam
2012-10-20 |  10:20:18
kuklon: do: Berek Pan nie wie co Pan mówi proszę Pana:) To wspaniałe auto, miałam okazję się przejechać. Mazdy 6 II wręcz przeciwnie-jeździ bardzo dużo, choćby na polskich ulicach. Jest bezawaryjne, wiem z doświadczenia. Nowa Mazda jest rewelacyjna.
2013-01-05 |  21:41:22