X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Nowa Mazda6 - dane techniczne, wyposażenie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-08-28
Strona główna -> Mazda -> 6 -> 3 (2012-dziś)

Nowa Mazda6

Podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Moskwie debiutuje kolejna wersja modelu Mazda6.

To drugi przedstawiciel (po CX-5) nowej generacji samochodów Mazda, wykorzystujący pełen zakres TECHNOLOGII SKYACTIV oraz motyw designu „KODO - Dusza Ruchu”. Mazda od zawsze tworzy samochody o wyróżniającej się stylizacji, intuicyjne w obsłudze i dostarczające pozytywnych emocji z jazdy. Pojazdy nowej generacji oferują także wyjątkowe właściwości ekologiczne.

Strategia ekologiczna Mazdy w pierwszym etapie wprowadza udoskonalenia podstawowych rozwiązań technicznych w samochodzie. Kolejny krok oparty jest na tych zmianach i obejmuje stopniowe wprowadzanie napędu elektrycznego, którego celem jest ograniczanie zużycia paliwa. Pierwszym systemem z tej serii był i-stop, wyłączający silnik podczas postoju, wprowadzony w 2009 roku w modelu Mazda3. Kolejnym rozwiązaniem, które debiutuje w nowym modelu Mazda6, to i-ELOOP, opracowany przez Mazdę unikalny system odzyskiwania energii podczas hamowania, które rozpoczyna ładowanie kondensatora z chwilą, gdy kierowca zdejmie nogę z pedału gazu. Energia zmagazynowana w kondensatorze może być wykorzystana do zasilania urządzeń elektrycznych w samochodzie. Dzięki temu więcej energii z paliwa przeznaczane jest na zasilanie silnika, co przyczynia się do zmniejszenia spalania. Zastosowano ponadto szereg zaawansowanych technologii bezpieczeństwa aktywnego. Nowa Mazda6 nie tylko zapewnia precyzyjne reakcje i przyjemne odczucia z jazdy, ale także wyjątkowe właściwości w zakresie ochrony środowiska i bezpieczeństwa.

Wykorzystując pełen potencjał TECHNOLOGII SKYACTIV i designu KODO, Mazda6 ma na celu zwiększenie „radości z jazdy”. Jako flagowy model najnowszej generacji pojazdów, bazuje na sukcesie jaki odniosła Mazda CX-5, zapowiadając jednocześnie nową erę dla marki. Na rynkach międzynarodowych model pojawi się pod koniec 2012 roku.

„Przyjemność z jazdy” zaczyna się już przed uruchomieniem silnika. Tworzenie flagowego modelu, dzięki któremu przyjemność z jazdy jest jeszcze większa.

„Tworząc trzecią generację modelu Mazda6, stosowaliśmy podstawową zasadę marki: „przyjemność z jazdy”. Chcieliśmy stworzyć samochód, który reaguje i zachowuje się dokładnie tak, jak oczekuje tego kierowca, mówi Hiroshi Kajiyama, menadżer projektu nowej Mazdy6. „Wyróżniający się design podkreśla moc i dynamikę samochodu. Wachlarz oryginalnych innowacji wzmacnia wrażenie komfortu i przyjemności. Doskonałe rozwiązania techniczne i wykonanie Mazdy sprawiły, że powstał samochód, który działa tak doskonale, że sprawia wrażenie, jakby reagował na intencje kierowcy, a nie na fizyczny ruch podczas prowadzenia, hamowania czy przyspieszania. W skrócie, nowa Mazda6 oferuje „radość z jazdy”, jakiej kierowcy zwykle oczekują od Mazdy, a te emocje rozpoczynają się, zanim kierowca uruchomi silnik i pozostają z nim długo po zakończeniu jazdy. Nie mogę się doczekać, kiedy będę mógł zobaczyć wyraz twarzy ludzi wysiadających z samochodu po pierwszej jeździe Mazdą6”.

« < 1 2 3 4 5 > »

Komentarze



bb: Ciekawe na ile wycenią sobie ten plastykowy badziew japonczyki,ja bym to cenił na ok.80 max 90 patoli więcej nie warta z tym śmiesznym silniczkiem.
2012-09-27 |  20:44:57
polak: do: bb Chyba nie miałeś okazji jeżdzić takim cudeńkiem, a jak się domyślam sam pewnie jeżdzisz passatkiem, autem produkowanym specjalnie dla chłopków.
2012-10-19 |  14:47:27
Berek: do: polak Zastanawia mnie dlaczego wielbiciele japońszczyzny jak mają porównać coś z najgorszego, nieudanego i brzydkiego to piszą o vw passatach lub golfach. zobacz "panie japończyk" że to jedne z lepszych aut. najwięcej firm kupuje passaty jako auta flotowe. zobacz ile tych "pięknych" mazd jeździ ...rozwiń po europejskich drogach. kilka procent? jak już się zaczną psuć to mało kto ma kasę na naprawę, no chyba że sprzeda dom, nerkę i żonę przy okazji. pozdrawiam
2012-10-20 |  10:20:18
kuklon: do: Berek Pan nie wie co Pan mówi proszę Pana:) To wspaniałe auto, miałam okazję się przejechać. Mazdy 6 II wręcz przeciwnie-jeździ bardzo dużo, choćby na polskich ulicach. Jest bezawaryjne, wiem z doświadczenia. Nowa Mazda jest rewelacyjna.
2013-01-05 |  21:41:22