Do Juke Shiro przygotowano pakiet funkcjonalnych i dopasowanych do białego wnętrza akcesoriów, takich jak centralny podłokietnik ozdobiony białymi szwami, spełniający rolę dodatkowego schowka, chromowane i podświetlane na biało osłony progów przy przednich drzwiach, oraz welurowe dywaniki z emblematem Juke pod przednie i tylne siedzenia.
W zależności od rynku powyższy pakiet jest dostępny jako opcja lub integralna część wyposażenia specjalnej wersji Shiro.
Od premiery w 2010 roku Juke wprowadził niemało zamieszania w konkurencyjnym segmencie B. Połączenie surowości SUV-a ze sportowym stylem wyróżnia go na tle rywali, a unikatowe wzornictwo jest atrakcyjne zwłaszcza dla indywidualistów poszukujących odmienności. Juke Shiro powoli im jeszcze wyraźniej zamanifestować ten aspekt ich osobowości.
Juke produkowany w zakładach Nissana w Wielkiej Brytanii inspiruje klientów z całej Europy. Dzięki temu modelowi fabryka w Sunderland ustanowiła nowy rekord produkcji, która w 2011 roku wyniosła 480 485 egzemplarzy. Kontynuując sukces starszego brata, czyli modelu Qashqai, mały crossover Juke przekroczył wszelkie oczekiwania pod względem popularności na rynku. W zeszłym roku sprzedano go w liczbie 136 282 egzemplarzy, a wiele wskazuje na to, że w 2012 roku wynik ten będzie jeszcze lepszy.
Zgodnie z zasadą ciągłego rozwoju realizowaną przez Nissana w 2011 roku w Juke wprowadzono istotne zmiany konstrukcyjne. Zmiana wartości przełożenia przekładni głównej w wolnossącej wersji benzynowej oraz w wersji z silnikami Diesla umożliwiła obniżenie spalania. Poprawiła się także kultura pracy zespołu napędowego, który działa ciszej bez uszczerbku dla dynamiki pojazdu. Emisja w egzemplarzach wyposażonych w silnik benzynowy 1.6 117 KM wynosi obecnie tylko 139 g/km, a model z silnikiem Diesla 1.5 emituje CO2 w ilości zaledwie 129 g/km, co uprawnia go do emblematu PURE DRIVE umieszczanego na Nissanach z emisją poniżej 130 g/km.
źródło: Nissan