X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mitsubishi Outlander PHEV - dabiut

2013-01-10
Strona główna -> Mitsubishi -> Outlander -> 3 (2012-dziś)

F) Układ napędowy Twin Motor 4WD. Korzystając z bogatej wiedzy i doświadczenia w dziedzinie technologii sterowania pracą napędu 4WD, firma MMC opracowała nowy układ napędowy Twin Motor 4WD, który generuje moc przekazywaną niezależnie na oś przednią (pierwszy motor elektryczny i/lub silnik spalinowy) oraz tylną (drugi motor elektryczny). Wykorzystanie silników elektrycznych oraz brak elementów mechanicznych takich, jak wał napędowy oznacza, iż układ Twin Motor 4WD zapewnia lepszą i bardziej precyzyjną kontrolę napędu na cztery koła niż konwencjonalne układy napędowe 4WD, oraz gwarantuje mniejsze straty wskutek tarcia. Twin Motor 4WD został sprzężony z zaawansowanym systemem kontroli napędu na cztery koła S-AWC, który monitoruje pracę kół i układu hamulcowego, zapewniając pewne prowadzenie oraz wyjątkowo przewidywalne zachowanie na drodze. System oferuje dwa tryby pracy – Normal Mode dla zwykłych warunków drogowych oraz Lock Mode, aby poprawić charakterystykę właściwości jezdnych w terenie.


G) Układ hamulcowy z funkcją odzysku energii. Podczas wytracania prędkości silniki elektryczne pełnią funkcję generatorów, a odzyskana energia zostaje zmagazynowana w akumulatorach. Proces regeneracji przebiega intensywniej, gdy kierowca naciśnie pedał hamulca. Siłę działania systemu odzysku energii hamowania można regulować przy pomocy dźwigni wybieraka (regulacja trzystopniowa) oraz standardowych poza wersją E manetek przy kole kierownicy (regulacja sześciostopniowa). Wybór stopnia regeneracji zależy od kierowcy, który może go dostosować do warunków drogowych. Zbliżając się do zakrętu lub zjazdu ze wzniesienia, albo podczas dynamicznej jazdy, kierowca zawsze ma do dyspozycji odpowiednią siłę hamowania.
 
Różnice wobec wersji modelu Outlander z silnikiem spalinowym.
Nadwozie.

  • Mitsubishi Outlander PHEV wyróżnia się przeprojektowanym przednim grillem i zespołem tylnych lamp wykonanych w technologii LED, oraz zderzakami i osłonami dolnej części nadwozia w kolorze karoserii.
  • Poza wersją E wszystkie odmiany są standardowo wyposażone w polerowane, 18-calowe aluminiowe obręcze kół ze stopu metali lekkich (dostępne wyłącznie w modelu Outlander PHEV).
  • Nowe Mitsubishi Outlander PHEV można w Japonii zamówić w jednym z czterech lakierów nadwozia, włączając w to nowy, unikalny kolor Technical Silver Metallic dedykowany właśnie modelowi Outlander PHEV. Pozostałe odcienie to Black Mica, Titanium Gray Metallic oraz White Pearl.

Wnętrze

  • Wnętrze zachowuje ekskluzywny klimat kabiny benzynowej wersji modelu Outlander i, poza wersją E, jest wzbogacona o nowoczesne materiały wykończenia deski rozdzielczej oraz paneli drzwiowych.
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Komentarze