X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mistrzowie Juventusu w kampanii Jeep'a

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-02-18
Strona główna -> Jeep -> Wrangler -> 3 (2006-dziś)

Mistrzowie Juventusu w kampanii Jeep'a

Ekstremalne wyzwanie, rozgrywające się na tle przepięknej przyrody: „Nic nie może ich zatrzymać."

To nowa kampania reklamowa Jeepa z udziałem ikony marki, modelu Jeep Wrangler 2013 i ośmiu piłkarzy Juventusu: Andrea Barzagliego, Gianluigi Buffona, Giorgio Chielliniego, Claudio Marchisio, Andrea Pirlo, Paul Pogba, Arturo Vidala i Mirko Vucinicia.

Stworzona przez agencję reklamową Independent Ideas strategia komunikacji, (zarówno materiały publikowane na stronie, jak i drukowane), oparta jest na kreatywnej koncepcji, w której Jeep „przejmuje piłkę” poza wszelkimi granicami, docierając do najbardziej nieprawdopodobnych i ukrytych boisk „off-road", kreując nowy „ekstremalny sport", przeznaczony specjalnie dla tych, którzy kochają wyzwania i przygody.

Firmowane przez słynnych fotografów Winkler+Noah zdjęcia nowej kampanii przedstawiają ośmiu graczy klubu piłkarskiego Juventus, biorących udział w grze na zaimprowizowanym boisku w górach. Ośmiu mistrzów, przyzwyczajonych do podejmowania ryzyka i uczestnictwa w każdym wyzwaniu, dla doskonalenia samych siebie z pasją i determinacją, wiedzących, że nie ma przeszkód nie do pokonania. Ale jak się tam dostali? Oczywiście, Jeepem Wranglerem 2013: oryginalnym i autentycznym 4x4, wyrażającym niekonwencjonalną „duszę” marki, łączącym wyjątkowe możliwości terenowe z przyjemnością jazdy oferowaną przez jedyny taki samochód w całej branży samochodowej.

Sportowcy biorący udział w kampanii entuzjastycznie podeszli do współpracy, zarówno podczas sesji zdjęciowej, jak i nagrania. Ciekawa historia wydarzyła się podczas sesji zdjęciowej: mistrz włoskiego freestyle`u, Gunther Celli, został zaproszony do udziału w nagraniu spotu reklamowego z piłkarzami, którzy nie wiedzieli nic o jego obecności. Przyjechał podczas kręcenia filmu video, przebrany za technika. Kiedy nadszedł czas rozpoczęcia zdjęć z piłką, Gunther przechwycił ją i zamiast przekazać piłkę piłkarzom Juventusu, wykonał kilka akrobacji freestyle`owych, wprawiając w zdumienie mistrzów piłkarskich. Po kilku minutach Paul Pogba i Arturo Vidal rozpoznali mistrza freestyle’u i przyłączyli się do zabawy.

Zdjęcia, nagrania video i ciekawostki będą dostępne na stronie www.jeep-people.com w zakładce „ForzaJ", poświęconej sponsoringowi drużyny Juventus. Tutaj użytkownicy znajdą także informacje dotyczące „Champions Tour Jeep", w tym o ostatnim etapie poświęconym zwycięstwu nad klubem piłkarskim Celtic. Ponadto, dzięki współpracy z Seac02, wszystkie elementy będą dostępne w formacie „rozszerzonej rzeczywistości („Augmented Reality"), na urządzeniach elektronicznych, smartfonach i tabletach. Po pobraniu mobilnej aplikacji AR-Code z App Store, GooglePlay i największych platform Android, użytkownik może ściągnąć zdjęcia kampanii i uzyskać dostęp do filmów video, dodatków oraz pobrać zdjęcia z kampanii w formie tapety.

« < 1 2 > »

Komentarze