X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

MINI Red Mudder, csr bmw group

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2011-05-24
Strona główna -> Mini -> Countryman

MINI na Life Ball 2011

MINI ‘Red Mudder’ znacznie rożni się od seryjnych modeli MINI. Ma przednie orurowanie ze światłami,

przyciemnione boczne szyby z siatkami ochronnymi oraz zapasowe koło na drzwiach bagażnika. To jednak nie wszystko – samochód ma podwyższone podwozie i terenowe opony, które od razu budzą chęć przygody. Projektanci zadbali również o każdy, nawet najmniejszy detal wnętrza samochodu. Gdy zawodzą znaki drogowe, z pomocą kierowcy przyjdzie kompas. Wycieraczki podłogowe wykonano z aluminium, aby chronić wnętrze samochodu przed błotem. Doskonałym uzupełnieniem designu wnętrza jest motyw liścia klonu, znaku firmowego DSquared2, który umieszczono na skórzanych zagłówkach oraz na drzwiach. Dean i Dan Caten są bardzo zadowoleni z wyniku swojej pracy: „Nasz MINI ‘Red Mudder’ to w 100 procentach styl DSquared2.”

MINI już po raz jedenasty wspiera Life Ball – największą imprezę charytatywną w Europie w walce przeciwko AIDS. Co roku marka przedstawia pojedynczy, specjalnie przygotowany egzemplarz samochodu, który zostaje wystawiony na aukcję. Jego sprzedaż wspiera działania na rzecz walki z HIV i AIDS. Od 2001 roku dzięki wyjątkowym projektom MINI zebrano ponad 500 000 euro. Gery Keszler, założyciel i organizator wydarzenia Life Ball, jest pod wrażeniem tej długoletniej współpracy: „MINI jest partnerem Life Ball od 11 lat i każdego roku na nowo pokazuje swoja kreatywność, entuzjazm i pasję, której celem jest dobroczynność. W tym roku kolejnym dowodem tego jest projekt przygotowany przez DSquared2.”

W poprzednich latach auta były przygotowywane m.in. przez dom mody Versace, Calvin Klein, markę Diesel i Missoni.

Odpowiedzialność społeczna BMW Group.

Wspieranie walki z HIV i AIDS to jedne z głównych elementów polityki korporacyjnej i społecznej BMW Group. W Południowej Afryce koncern angażuje się w wiele działań, tworząc między innymi programy dla pracowników i ich rodzin oraz różnego rodzaju projekty wdrażane w lokalnych społecznościach. BMW Group wspiera również działania przeciwko pandemii wirusa HIV i AIDS w innych, najbardziej dotkniętych krajach świata, jak Tajlandia czy Chiny. Członkowstwo w Światowej Koalicji Biznesowej ds. HIV/AIDS podkreśla wieloletnie zaangażowanie koncernu w działalność charytatywną w różnych częściach świata.

 

źródło: BMW Group

Komentarze



czecho: ale brzydal. dziwie sie ze grupa bmw bawi sie w produkcje takich aut
2011-05-24 |  13:45:21
Dani: do: czecho Ale ty głupi jesteś. Tu chodzi o CSR czyli społeczną odpowiedzialność biznesu, ale to za trudne słowa na twój łeb
2011-05-24 |  13:46:32