X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

MINI John Cooper Works Countryman

2012-10-03
Strona główna -> Mini -> Countryman

Sportowe zawieszenie, standardowo obniżony prześwit. Innym kluczowym elementem określającym elitarny, sportowy charakter MINI John Cooper Works Countryman jest technologia zastosowana w jego podwoziu. Składa się na nią zawieszenie przednich kół z użyciem kolumn MacPherson, kute poprzeczki, Wielowahaczowe zawieszenie kół tylnej osi, elektryczne wspomaganie kierownicy z siłą wspomagania zależną od prędkości jazdy, a także bardzo skuteczne hamulce z zaciskami w kolorze czerwonym. Przednie tarcze hamulcowe mają średnicę 307 milimetrów i grubość 24 mm, natomiast tylne tarcze o średnicy 296 mm mierzą 10 milimetrów grubości. Standardowe wyposażenie obejmuje sportowe zawieszenie z bardzo sportowo dostrojonymi sprężynami i amortyzatorami, wzmocnione stabilizatory przechyłu oraz obniżenie prześwitu o 10 milimetrów.

Obręcze z lekkich stopów Twin Spoke o średnicy 18 cali z polerowanymi czołami ramion i czarnymi bokami między ramionami są wyposażeniem standardowym i współpracują z oponami o rozmiarze 225/45 R18. 19-calowe obręcze z lekkich stopów przeznaczone wyłącznie dla MINI John Cooper Works Countryman dostępne są jako opcja.

Standardowo instalowany system dynamicznej kontroli stabilności DSC obejmuje również dynamiczną kontrolę trakcji DTC, która pozwala na pewien stopień uślizgu kół, by ułatwić ruszanie na luźnej nawierzchni, na przykład na piasku lub w śniegu. Po wyłączeniu dynamicznej kontroli stabilności DSC, do gry włącza się elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego przedniej osi. W ciasnych zakrętach hamuje ona koła, które zaczyna się ślizgać, co pozwala poprawić kierowalność samochodu. System ten znany jako elektronicznie sterowana blokada mechanizmu różnicowego (EDLC), zwiększa efektywną przyczepność kół do nawierzchni bez negatywnego wpływu na jego kierowalność.

Wzorowe maniery drogowe samochodu MINI John Cooper Works Countryman są wspomagane kompleksową gamą systemów bezpieczeństwa. Samochód posiada strukturę nadwozia o wysokiej wytrzymałości oraz standardowe funkcje bezpieczeństwa, do których zaliczają się przednie i boczne poduszki gazowe, gazowe kurtyny boczne dla pasażerów podróżujących z przodu i z tyłu, trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla wszystkich pasażerów, napinacze pasów bezpieczeństwa z ogranicznikami napięcia dla przednich foteli oraz system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX z tyłu, co w rezultacie zapewnienia doskonałą ochronę wszystkich pasażerów w najróżniejszych sytuacjach. Świadczy o tym fakt, że MINI Countryman otrzymał maksymalną ocenę pięciu gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP.

« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Komentarze