X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes-Benz numerem 1 w segmencie Premium

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-01-13
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa C -> W204 (2006-dziś)

Mercedes numerem 1 w segmencie Premium

Sprawdziły się powstające pod koniec 2010 roku pesymistyczne prognozy dotyczące sprzedaży nowych samochodów osobowych,

która wyniosła w całym 2011 roku 277 430 sztuk, tj. o 12,2 % mniej niż przed rokiem. Mimo to Mercedes-Benz Polska utrzymał silną pozycję na rynku uzyskując wynik 4862 rejestracji nowych samochodów, tym samym objął pozycję lidera w klasie Premium w Polsce.


Modele cieszące się największą popularnością wśród klientów to Klasa C, Klasa E
oraz Klasa A. Wielkim sukcesem okazały się również kolejne generacje modeli: SLK, CLS, B i M.
Rok 2011 był również rewelacyjny dla marki smart, która zakończyła ten okres z wynikiem 111 zarejestrowanych pojazdów. To daje 73,4-procentowy wzrost względem analogicznego okresu ubiegłego roku.


źródło: CEPiK i Daimler

Komentarze