X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Mercedes-Benz G 63 AMG 6x6

2013-03-21
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa G -> W463 (1989-dziś)

Już na pierwszy rzut oka G 63 AMG 6x6 nie pozostawia wątpliwości co do swojego powołania. Trzy osie z ogromnymi kołami, imponujący prześwit i wysoka niemal na 2,30 metra karoseria o surowych liniach natychmiast wzbudzają szacunek. Podobnie jak modele G 63 i G 65 AMG, pikap otrzymał charakterystyczną dla AMG osłonę chłodnicy przeciętą podwójnym ostrzem oraz masywny zderzak z trzema wlotami powietrza. Od wersji produkcyjnej różni go dodatkowe boczne okno, wykonane ze stali nierdzewnej pałąki przeciwkapotażowe, osłony nadkoli z włókna węglowego i oczywiście przestrzeń ładunkowa, pokryta wytrzymałym drewnem bambusowym.

Komfort w terenie dla czterech osób. G 63 AMG 6x6 oferuje wszystkie udogodnienia dostępne w seryjnej Klasie G po faceliftingu, takie jak ekran na konsoli środkowej, a także panel instrumentów AMG z kolorowym wyświetlaczem TFT, menu funkcji AMG i osobne wskaźniki zmiany biegów oraz podświetlane nakładki progowe AMG. Kunsztowna dźwignia E-SELECT z wytłoczonym logo AMG to element znany m.in. z modelu SLS AMG. Skórzane wykończenie designo w kolorze czerwonym lub jasnobrązowym, ozdobione diamentowymi przeszyciami, obejmuje nie tylko tapicerkę indywidualnych foteli, ale także panele drzwi. Całość uzupełnia skórzane obszycie deski rozdzielczej, konsola środkowa z elementami z włókna węglowego oraz podsufitka z Alcantary®.


Na pasażerów tylnego rzędu czekają ekskluzywne dodatki: regulowane elektrycznie fotele z podgrzewaniem i wentylacją, dodatkowa konsola środkowa, również wykończona skórą designo z kontrastującymi przeszyciami, oraz system rozrywki Rear Seat Entertainment System z dwoma kolorowymi ekranami, zamocowanymi na oparciach przednich siedzeń.

 

źródło: Daimler

« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Komentarze