X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Make Life Harder przetestuje Dacię Duster

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-07-11
Strona główna -> Dacia -> Duster

Make Life Harder przetestuje Dacię Duster

Renault Polska udostępniło do niecodziennych testów Dacię Duster, w najnowszej serii limitowanej Aventure,

blogerom z Make Life Harder. Wybiorą się oni w podróż po krajach południowo-wschodniej Europy.

Ludzie „bez twarzy”, czyli Maciej i Lucjan, autorzy jednego z najbardziej znanych blogów wyruszą w podróż przez Słowację, Węgry, Rumunię (gdzie prawdopodobnie odwiedzą fabrykę Dacii), Bułgarię, Albanię, Grecję, Turcję, Ukrainę i Mołdawię. Przez dwa miesiące przemierzą 7000 km szlakami oddalonymi od największych turystycznych atrakcji.

Make Life Harder to popularny satyryczny blog lifestyle'owy, koncentrujący się wokół złożonej problematyki mody, urody oraz takich zagadnień społecznych, jak religia, polityka itp. Jego autorzy nie pokazują twarzy, a raczej ją zasłaniają. Autorzy blogu idealnie pasują do wizerunku marki Dacia, która została stworzona dla ludzi potrzebujących samochodu, niebędącego podkreśleniem ich statusu. Dacia stała się fenomenem społecznym, przyczyniając się do powstania nowego stylu konsumpcji na rynku samochodowym określanego jako Dacia attitude − wysokiej jakości samochody po przystępnej cenie. W ciągu zaledwie 8 lat Dacia stała się marką, która podbiła rynki wielu krajów. Model Duster wprowadzony w kwietniu 2010 roku, jest najlepiej sprzedającym się modelem Dacii w Polsce.

Projekt Dacia Eurotrip został przygotowany przez agencję Digital Wonderland.

 

źródło: Renault

Komentarze