X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Lider rynkowy i prekursor innowacji

2014-01-23
Strona główna -> BMW -> X5 -> 3 (2013-dziś)

Rok 2013 był również bardzo udany dla MINI – zarejestrowano 781 samochodów tej marki. Segment reprezentowany przez modele MINI Countryman i MINI Paceman wzrósł o 25% w porównaniu z rokiem 2012. Countryman ponownie okazał się najpopularniejszym modelem marki osiągając wynik 468 rejestracji. Z dobrym przyjęciem spotkał się nowy, unikatowy MINI Paceman – 88 aut dostarczyło swoim kierowcom gokartowej frajdy z jazdy. Polscy klienci bardzo cenią sobie napęd na cztery koła, o czym świadczy fakt, że 76% Countrymanów i Pacemanów było w 2013 roku wyposażonych w system MINI All4.

“Jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników MINI w Polsce, które w naszym kraju ma wspaniałe grono fanów. Dla tej ceniącej oryginalność marki bardzo ważny będzie rok 2014. Wiosną na drogi wyjedzie nowe MINI, oferując klientom charakterystyczną, pełną emocji stylistykę, zoptymalizowaną równowagę pomiędzy przyjemnością z jazdy a zużyciem paliwa z jednej strony i zaawansowanymi technologiami mobilnymi a pomysłową funkcjonalnością z drugiej”- powiedział Paul de Courtois.

BMW Group wzmacnia swoją pozycję również na rynku motocykli. Wyniki BMW Motorrad w Polsce za rok 2013 to 759 zarejestrowanych motocykli, co oznacza wzrost o 44%. Marka posiada 10,3% udziałów w rynku oraz dominującą pozycję w segmencie motocykli o pojemności silnika powyżej 500 cm3. Kolejny rok będzie stał pod znakiem ekscytujących nowych modeli: enduro R 1200 GS Adventure, turystycznego R 1200 RT, nostalgicznego klasyka R nine T, jak również pozwalającemu BMW na wejście w nowy segment  naked bike’a S 1000. BMW Motorrad kontynuuje swoją ofensywę produktową i jest w stanie zapewniać swoim klientom niezapomniane emocje.

W pierwszym pełnym roku swojej działalności BMW Financial Services Polska sfinansowało co trzeci i ubezpieczyło co drugi pojazd wyjeżdżający od dealerów BMW i MINI. Firma wprowadziła również szereg nowych produktów, spełniających indywidualne potrzeby polskich konsumentów: leasing operacyjny BMW Comfort Lease oraz MINI Comfort Lease pozwalający klientom na wygodne użytkowanie samochodu przy niskich miesięcznych kosztach; leasing finansowy wybierany przez klientów flotowych czy dedykowany BMW i3 BMW Electrify Program składający się z produktów finansowych i ubezpieczeniowych. „Jesteśmy usatysfakcjonowani z naszego pierwszego pełnego roku działalności w Polsce. Zdołaliśmy zyskać zaufanie konsumentów oraz wypracowaliśmy solidną i stabilną pozycję na rynku”- komentuje Ireneusz Nogalski, Prezes Zarządu BMW Financial Services.  „W 2014 roku planujemy dalsze prace nad rozwojem naszych produktów i usług.”

Sieć dealerska BMW Group została poszerzona o salony w Gliwicach, Częstochowie i Krakowie. Polscy klienci mają obecnie do dyspozycji w sumie 23 salony.

“Przewidujemy, że w 2014 roku będziemy nadal rozwijać się w zrównoważony sposób. Czekamy na kolejne innowacyjne modele, takie jak zupełnie nowe MINI, drugi członek rodziny BMW i - BMW i8, BMW Serii 2 Coupe czy nowi przedstawiciele najpotężniejszej litery na świecie: BMW M3 i BMW M4. Z kolei zaprezentowane auta koncepcyjne BMW X4 oraz BMW Concept Active Tourer są zapowiedzią kierunków, jakich możemy się spodziewać w nadchodzących miesiącach. Planujemy również rozszerzyć naszą sieć dealerską o dwa kolejne salony”- podsumowuje Paul de Courtois.

 

źródło: BMW Group

« < 1 2 > »

Komentarze