X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Lancia na Międzynarodowym Salonie

2014-03-03
Strona główna -> Lancia

Lancia Ypsilon Elefantino 2014. Adresowana głównie do młodej Klienteli miejskiej, która „żyje" nowymi trendami, Lancia Ypsilon Elefantino stawia czoła wyzwaniom roku 2014 z ofertą zaktualizowanej gamy produktowej. Dostępne są cztery wersje modelowe - Elefantino 2014, Gold i Platinum oraz specjalna seria MOMODESIGN, które napędzane są pięcioma do wyboru silnikami: 69-konnym 1.2 Fire EVO II, dwupaliwowym 69-konnym 1.2 Fire EVO II LPG, 85-konnym 0.9 TwinAir (z manualną lub zautomatyzowaną skrzynią biegów) oraz turbodieslem MultiJet II o mocy 95 KM albo także dwupaliwowym, 80-konnym silnikiem 0.9 TwinAir Methane.

Największą nowością  jest nowa Lancia Elefantino 2014 w trzech odmianach modelowych: „Lime", „Watermelon" i „Coconut" - rozszerzających jeszcze bardziej skalę indywidualizacji mając na uwadze „młodzieńczość i glamour" oraz przystępność cenową produktu. Elefantino 2014 wyróżnia się klamkami drzwi w kolorze nadwozia oraz plakietkami z akcentem żółtymi dla >Lime, czerwonymi dla >Watermelon i białymi dla >Coconut na klapie tylnej słupkach środkowych. Identyczną kolorystkę mają kołpaki kół. W zależności od preferencji nabywcy, dostępne są dwie opcje wykończenia kraty chłodnicy (grille) i obudów lusterek zewnętrznych - fortepianowa czerń lub szary mat.

Dotychczasowa paleta lakierów nadwozia uzupełniona została o trzy nowe kolory: grafitowy Carrara Grey oraz metalizowane -  szarozielony Khaki Grey i błękitny Zaffiro Blue.

Dla nowej Lancii Ypsilon Elefantino 2014 przewidziano sześć modnych ostatnio pakietów indywidualizacji - po dwa dla każdego z trzech akcentów kolorystycznych nadwozia. Pakiet „Camouflage" (plakietka „Lime" „Y" i motyw „Camouflage" na słupkach środkowych i kołpakach kół i pakiet „Lime Colour Touch" (lakierowane na żółto „Lime" obudowy lusterek zewnętrznych i kołpaki) dostępne są  w wersji Lime; pakiet „Animalier" (czerwone logo „Y" i motyw Animalier na słupkach środkowych i kołpakach kół) oraz pakiet „Watermelon Colour Touch" (obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół lakierowane na czerwono) przeznaczone są wersji Watermelon. Pakiet Pois (biała plakietka „Y" i motyw „Pois" na słupkach środkowych i kołpakach kół) oraz pakiet „Coconut Colour Touch" (obudowy lusterek bocznych i kołpaki kół lakierowane na biało) dostępny jest dla wersji Coconut.

Słoń albo „słonik" - symbol szczęścia-  jest nierozerwalnie związany z Marką Lancia od dziesięcioleci. To właśnie w roku 1953 Gianni Lancia, syn założyciela firmy Vincenzo Lancii, wybrał „słonika" jako emblemat-symbol dla początkującego wówczas teamu wyścigowego. Symbol ten pojawił się ponownie w latach 1997-2003 na nowej Lancii Y - w wariancie Blue, Red i Blues, kiedy to sprzedaż tego modelu przekraczała 320.000 sztuk czyli 45% liczby łącznych rejestracji. Swe powodzenie Lancia Y zawdzięczała przystępnej cenie, znajdującej poklask u Klienteli młodszej wiekiem.

Przydomek Elefantino powrócił w nowej 5-drzwiowej Lancii MY 2013 w tym samym celu: uczynić samochód znany z innowacyjnej estetyki i unikalnego charakteru atrakcją dla młodego Nabywcy. Elefantino 2014 zwiastuje poszerzenie opcji indywidualizacyjnych pod kątem Klienteli o coraz wyższych oczekiwaniach i wymaganiach.   

Oprócz lakierów nadwozia Carrara Grey, Khaki Grey i Zaffiro Blue dla Lancii Ypsilon Elefantino12014 oferowane są również kolory: biały Neve White, czarny Vulcano Black, czerwony Argilla Red, turkusowy Turchese, szary Pietra Grey, grafitowy Argento Grey i fioletowy Aurora Purple.

Gama jednostek napędowych obejmuje silnik 69-konny benzynowy 1.2, 85-konny 0.9 Turbo TwinAir w parze ze skrzynia manualną lub zautomatyzowaną, 95-konny turbodiesel 1.3 MultiJet II oraz „dwupaliwowe" - 1.2 LPG o mocy 69 KM i 80-konny 0.9 Turbo Twin Air Methane. Jednostka „metanowa" jest pierwszym turbodoładowanym silnikiem dwucylindrowym na rynku, a jego niezaprzeczalną zaletą jest niska emisja CO2 (86 g/km) oraz niewielkie zużycie paliwa (3,1 kg/100 km) w cyklu mieszanym przy zasilaniu metanem.

« < 1 2 3 4 > »

Komentarze