X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Lancia „Oficjalnym Samochodem” Pucharu Davisa w Turynie

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2013-01-24
Strona główna -> Lancia -> Voyager

Lancia i Puchar Davisa w Turynie

Lancia „Oficjalnym Samochodem” Pucharu Davisa w Turynie.

W przeszłości marka Lancia była już związana z szermierką oraz łyżwiarstwem figurowym. Tym razem Lancia ponownie odgrywa główną rolę w międzynarodowej dyscyplinie sportowej, biorąc udział, w charakterze „Oficjalnego Samochodu”, w Pucharze Davisa, który odbędzie się w dniach 1-3 lutego b.r. w hali widowiskowej Palavela w Turynie.


Po 32 latach ta prestiżowa impreza powraca pod turyńskie niebo. Tym razem, w pojedynku na czerwonej nawierzchni kortu zobaczymy włoskich tenisistów Fabia Fognini i Andreasa Seppi, nr 13 rankingu Międzynarodowej Federacji Tenisowej (ITF) drużyn narodowych, którzy zmierzą się z Chorwatami: Cilicem i Karlovicem (nr 7 w rankingu).

Organizatorzy turnieju będą mieć do dyspozycji  flotę samochodów Lancia, składającą się z modeli Thema, Voyager i Delta, która to będzie towarzyszyła zawodnikom i kierownictwu federacji podczas Pucharu.  


Będące najlepszym odzwierciedleniem stylu „Made in Italy”, samochody Lancia mają wiele wspólnego z tenisem. Charakteryzuje je ta sama elegancja, klasa  i harmonia. Uczestnictwo w Pucharze Davisa w Turynie idealnie harmonizuje z najbardziej aktualnym i popularnym „włoskim stylem”, reprezentowanym na świecie przez kino, modę i sport.

W tych trzech dziedzinach Lancia jest obecna od dawna  poprzez oryginalne działania sponsorskie, marketingowe i komunikacyjne, potwierdzając się tym samym w roli  „fascynującej bohaterki „samochodowej rewolucji” oraz wyrafinowanej interpretatorki swoich czasów”. Poza tym, wg filozofii marki Lancia, atrakcyjność danego modelu samochodu  polega nie tylko na jego typowych właściwościach, znanych i cenionych przez prasę i rynek, ale także na całokształcie wartości, doświadczeń i dziedzictwa brandu, którymi emanuje.

 

źródło: Fiat

Komentarze