X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Katarzyna Glinka i Laguna Coupe Monaco GP

4,40 zł
4,75 zł
4,19 zł
1,92 zł
2012-10-11
Strona główna -> Renault -> Laguna -> 3 (2007-dziś)

Laguna Coupe Monaco GP

Katarzyna Glinka, ambasadorka marki Renault w Polsce, testuje kolejny model Renault – sportową Lagunę Coupé w wersji Monaco GP.

Auto wyposażone w zapewniający wysokie osiągi silnik 2.0 dCi 175 i system 4Control zostało przekazane aktorce, która jest miłośniczką dynamicznej jazdy, przez Renault Polska.

Renault Laguna Coupé w wersji Monaco GP użyczone Katarzynie Glince to auto, którego sportowy charakter podkreślony jest przez wygląd oraz osiągi. Samochód napędzany jest jednostką 2.0 dCi 175 ESM z automatyczną skrzynią biegów i jest wyposażony w system 4Control (4 koła skrętne). Model przekazany aktorce to wersja bogato wyposażona zarówno pod względem rozwiązań zwiększających bezpieczeństwo, jak i wygodę. Auto posiada ponadto system audio Bose, który zapewnia najwyższą przyjemność odsłuchiwania muzyki.

Laguna Coupé Monaco GP to bardzo sportowy i jednocześnie elegancki samochód. Jazda sprawia mi dużo przyjemności, jest bardzo dynamiczna, a przy tym mam poczucie bezpieczeństwa –  mówi Katarzyna Glinka, ambasadorka marki Renault w Polsce.

Pierwszym autem Katarzyny Glinki było żółte Renault Mégane Coupé, a ostatnio artystka jeździła modelem Grand Scénic w wersji Privilege Energy dCi, 130 użyczonym przez Renault Polska.

System 4Control wyłącznie w Renault Laguna. System 4Control, opracowany przez Renault Sport Technologies, jest oferowany w ramach wyposażenia seryjnego w Renault Laguna Coupe GT i opcjonalnie w wersji Monaco GP. To nowatorskie rozwiązanie na rynku samochodowym przeznaczone jest dla klientów pragnących korzystać z zalet 4 kół skrętnych. Poza łatwością prowadzenia godną samochodów miejskich (promień skrętu kół Renault Clio), system 4Control oferuje zwiększoną stabilność oraz lepsze trzymanie się drogi charakterystyczne dla aut sportowych, ale równocześnie zapewnia nieporównywalne bezpieczeństwo (hamowanie w warunkach niesymetrycznych na śliskim podłożu, optymalizacja regulacji ESC).

 

źródło: Renault

Komentarze