X
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz zablokować pliki cookie w przeglądarce. Pliki cookie są wykorzystywane przez reklamodawców oraz do celów statystycznych.

Klasa M Guard: najwyższa ochrona w SUV-ie

2013-03-18
Strona główna -> Mercedes-Benz -> Klasa M -> W164 (2005-dziś)

Klasa M Guard jest dostępna wyłącznie z oponami typu run-flat i pięcioramiennymi obręczami AMG z lekkich stopów o średnicy 20 cali. Ogumienie MOE pozwala pokonać do 30 km z prędkością maksymalną 80 km/h nawet po całkowicie utracie ciśnienia. Zasilany silnikiem wysokoprężnym - po raz pierwszy w segmencie - model ML 350 BlueTEC Guard jest równie ekonomiczny, co dynamiczny. Sprawdzona jednostka wysokoprężna V6 generuje moc 190 kW (258 KM) oraz 620 Nm maksymalnego momentu obrotowego i spełnia już surowe wymagania normy emisji spalin Euro 6. Oferta obejmuje także model ML 500 Guard z benzynowym agregatem V8 o mocy 300 kW (408 KM) i 600 Nm momentu. Obie wersje dostępne są jako przystosowane do ruchu prawo- i lewostronnego.


Nieograniczona przestrzeń w kabinie. Dynamiczny charakter i znakomita jakość wykończenia seryjnej Klasy M mają swoje odzwierciedlenie we wnętrzu wersji Guard. Elementy opancerzenia nie wpływają na przytulną atmosferę, ani na ilość miejsca dla pięciu pasażerów. Bagażnik o pojemności nawet 2010 litrów i ładowność sięgająca 560 kilogramów plasują się na tym samym poziomie, co w wariantach cywilnych. Nabywcy odmiany Guard mają bogaty wybór opcji, a wśród nich ekskluzywne wykończenie skórzane, systemy multimedialne takie jak COMAND Online czy wysokiej klasy  nagłośnienie.

Szeroki program testów potwierdza najwyższą niezawodność. Poza specjalistycznymi testami balistycznymi przeprowadzonymi przez Ballistics Bureau w Ulm nowa Klasa M Guard została poddana szczegółowemu programowi badań dla aut seryjnych. Jego zadaniem jest odwzorowanie codziennych warunków eksploatacji włącznie ze znacznym przekroczeniem zadanych parametrów. Testy obejmują wielotygodniowe badania wytrzymałościowe nadwozia, stanowiskowe symulacje jazdy w trudnych warunkach oraz próby drogowe, potwierdzające trwałość układu napędowego i zawieszenia - także w sytuacjach ekstremalnych. Odporność poszczególnych podzespołów sprawdza się również w trakcie testów w wysokich i niskich temperaturach oraz na zamkniętych torach, podczas jazdy z wysokimi prędkościami. Osobne próby na lodzie i śniegu pozwalają na dostrojenie układów elektronicznych odpowiadających za aktywne bezpieczeństwo do zwiększonej masy opancerzonego samochodu. I wreszcie, program testów zderzeniowych gwarantuje niezawodną pracę wszystkich systemów bezpieczeństwa biernego.
Dziewięć opancerzonych samochodów Mercedes-Benz

Mercedes-Benz ma jedną z najbogatszych ofert samochodów opancerzonych. Program Guard obejmuje obecnie modele Klasy S, E, M i G - łącznie dziewięć wersji:
● E 350 BlueTEC Guard
● E 250 Guard*
● E 350 Guard*
● E 500 Guard
● ML 350 BlueTEC Guard
● ML 500 Guard
● S 600 Guard
● S 600 Pullman Guard
● G 500 Guard


* *tylko w wybranych krajach
W zakresie obsługi i potrzebnych napraw modele Guard mogą korzystać ze sieci serwisowej Mercedes-Benz na całym świecie. I są oczywiście objęte pełną gwarancją fabryczną.

« < 1 2 3 > »

Komentarze